Laitetaan tännekin puolelle tämä elokuun jutturyhmä, vaikka täällä hiljaista onkin ollut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla toinen meni amiksen tokalle ja nuorin ysilleMulla oli kanssa sokerirasitus ja onneksi tulokset oli normaalit. Ensi viikolla on neuvola lääkäri.
Ylihuomenna alkaakin sitten koulut. Esikoiseni aloittaa toka luokan ja juniori lähtee eskariin. Niin on vaan kesä mennyt nopeaan. Syksy koittaa, ja minä alan hieman jo jännittelemään synnytystä.
Synnytysketju on ainakin salaisella puolella, toki siinä nyt viel käydään keskustelua ajatuksista synnytykseen liittyen, et en tiiä tuleeko sit erikseen synnyttäneiden ketju vielä :)Onko ollut tapana tehdä synnytys-ketjua? Taikka arvuutella milloin synnyttää?
Tuleepi näitäkin asioita mieleen kun kohta pyörähtää ensimmäiset 30+ viikot ryhmässä käyntiin...
Joo tosiaan oon huono kirjoittelemaan jollei ole asia suoranaisesti itseen kohdistunut ja on antaa siihen sitten jotan lisä infoa tms.
Tykkään kuitenkin lueskella miten muilla menee ja mitä muut kokee.
Mulla ollu siinä mielessä todella helppo raskaus.
Nyt täs viimesel kolmanneksel on kyl alkan kääntyy olo melko tukalaksi. Vauva on todella aktiivinen ja voimakas mokoma.
Ei tosiaan kelleen jää arvailujen varaan milloin tyttö liikkuu. Liikkeet näkee selvästi vatsan päältä.
Nukkumisesta ei oikein tahdo tulla mitään, on kyl erinäiset tyynyt yms muut käytössä, on vaan tenavassa niin paljon vilkkautta.
Edellisessä neuvolassa kerrottiin vauvan olevan poikittain (pää oikealla). Tää on tähän mennes ollu suosituin asento.
Nyt on alkanut kääntymään pää alas vasemmalle jotta pääsee sitten potkimaan tosissaan ylös rintalastaan.
Onko normaalia et nää suoraan ylös osuvat potkut on melko kivuliaita?
Muutoin raskaus nyt ok, joitain päiviä on et hieman etoo. Närästys on päivittäistä :s