Elokuun höpinät

Muutenkin luulen olevani vaativampi tapaus kuin nuorempana :grin

Se on hyvä vaan että osaa vähän jo vaatiakin. :grin Mä ainakin oon, viimeksi olin niin kujalla etten osannut pyytää mitään kun luotin vähän liikaakin, et kätilöt sit ehdottaa ja kertoo mitä voisi tehdä.
 
Tänään alkoi 30. viikko, ja sen kunniaksi päätti kakara pyörähtää taas ympäri mahassa. Viime neuvolakerralla oli vielä oikein päin, ja pitkään tuntui niin pysyvänkin hikan perusteella. Nyt hikka tuntuu taas mahan keskellä/ylhäällä, ja liikkeet yhtä aikaa kyljessä ja keskimahassa. Ollaankohan siellä poikittain :hilarious: Onhan tässä onneksi vielä monta viikkoa aikaa pyörähtää ympäri :)

Mä oon alkanut kirjaan pikkuhiljaa nyt kans toiveita neuvolakortille. Toki mulla toiveet on lähinnä sitä, että haluisin kokeilla ammetta avautumisvaiheessa, ja mitä lääkkellisiä haluan ainakin, mutta toisaalta haluan kyllä kuulla myös jokaisen ehdotuksen kätilöltä. En keksi mitään syytä, miksi lähteä kieltämään joitain toimenpiteitä tms. :) Sitä mietin, että pitäisikö kirjottaa sinne myös imetysahdistusällötyksestä, jos en sitä muistakaan sanoa. Eikä muuten yhtään helpota ällötystä se, että nyt jo alkaa tissit tihkuaan tavaraa pihalle :wtf: HYI!
 
Takaisin
Top