Elokuun elämää

Daiya

Varmaotteinen viestittelijä
Toukokuun äidit 2019
Lokakuiset 2021
Vähän myöhässä, mutta tähän vielä elokuun juttuja :)
 
Täällä odotellaan huomisen ultraa :rolleyes: oon onneksi saanu tällä viikolla liikuttuakin, uimassa ja salilla, pakko vaan yrittää saada itteään niskasta kiinni ettei mee ihan löhötessä kaikki illat ja viikonloput :hilarious: Ja onpahan saanut muuta ajateltavaa, ettei oo niin pitkä ollut aika odottaa :p meillä ei mies pääse mukaan töiden vuoksi mutta sanoi itse että tärkeämpi se rakenneultra sitten, sinne haluaa. Tämä oli vähän hankalaan aikaan niin ei onnistunut vuorojakaan vaihdella.
 
Täällä kans liikunnan lisääminen käynnissä, liikunta jäi pois kun pahoinvointi oli niin äklöä. :wacky: Nyt kun työharjoittelu alkanut niin tullut huomattavasti aktiivisuutta arkeen.

Onko teillä oman kunnan järjestämänä raskausajan liikunta ryhmiä?
Meillä ei ole, mutta Jyväskylässä olisi ja oon miettinyt pitäisikö sinne ajella joogaan vaikka joka toinen viikko.
 
Yäk. :yuck: Tänä aamuna oli ensimmäinen sokerirasitus. Eka tunti pidätettiin oksennusta ja nukahdin labran nojatuolille. Tokan tunnin alettua menin suoraan sohvalle makuulleen. Puoli torkuin kunnes tuli aivan jäätäävän kylmä. Inhottaa jo valmiiks ajatus tokasta rasituksesta loka-marraskuussa.

Joudun käymään nuorimman lapsen syntymäpainon vuoksi kaksi kertaa sokerirasituksessa. Ylitti 4,5kilon. :angelic:
 
Mitä fiiliksiä muilla on elokuusta? Kohta vaihtuu syyskuulle.

Meillä on ollu vauhdikas kuukausi ettei oo tajunnut edes ajan kulua. Hyvillä mielin vietetystä ajasta ja odottavaisin fiiliksiin syyskuulle.
 
Mulla on vielä vika kesälomaviikko menossa, hassua että kohta tulee jo syksy. Ja aika menee nopeammin (ja kivemmin), kun ei enää niin huoleta raskauden eteneminen. Miehen siskon laskettu aika on kuukauden päästä, sitä odotellaan seuraavaksi sitten :)
 
Elokuu meni super nopeasti! Mulla alko työt äitiysloman jälkeen, esikoinen alotti eskarin ja kuopus päiväkodin. Kerettiin olla vuorotellen miehen kanssa 1,5viikkoa kotona kun kuopus alko tekeen hampaita - joka johti rään vuotamiseen. Eikä päiväkotiin ollut asiaa, niin kauan kun räkä valuu. Nyt back in business.

Tykkään aivan hirveästi mun työstä ja työpaikasta, ja mulla on niin paljon intohimoa ja motivaatiota näihin tuleviin kuukausiin ennen äitiyslomaa! :happy:

Raskaus etenee vauhdilla, varsinkin kun la muuttui viikon aikasemmaks, niin tuntuu hassulta kun raskausviikotkin on jo yhtäkkiä yhen eellä. :angelic:
 
Elokuu on kyllä mennyt hirveää vauhtia. Kohtahan jo puoliväli kolkuttelee. :woot: Esikoinen on eskarissa kolmatta viikkoa (noin periaatteessa, oikeasti nyt on viides eskaripäivä, kun viime viikolla oli nuhaa.)
 
Just puhuttiin töissä, et elokuu on kyllä menny ihan ohi :woot: Mut ihanaa, että tulee syksy!! Rakastan sitä, kun aamut on kirpeitä ja ilma viilenee muutenkin. Saa alkaa pukea lämpimämpiä vaatteita ja takkeja, ja parasta on se et illat/aamut on hämäriä niin saa paljon paremmin nukuttua!

Kohta höperöidyn ja alan polttelemaan kynttilöitä, kaivan villasukat ja kattelen ensimmäiset joululeffat :hilarious: Jouluun on alle 4kk!

Joo, lähti vähä sivuraiteille, mut siis fiilikset elokuun suhteen on että ihana kun loppuu! :angelic: Lisäks mulla oottelee syyskuun puolella vielä yks kesälomaviikko ja lähetäänkin lappiin kattelemaan ruskaa!
 
On kyllä nopeasti menny tää kuukausi! Oon jo kyllä odottanutkin että ilmat alkais vähän viilenee, tykkään kun ulkona on raikas syyssää :Heartred Kunhan ei kovin sateiseksi muuttuisi...ei tarvii olla kylmää ja märkää :rolleyes:

Meidän esikoinen täytti 10v, koulut alkoi, oli ultraa ja lääkärineuvolaa + töissäkin oon ehtinyt kiitettävästi raataa jo tälle kuulle :grin Vielä ois viikonloppuna yhdet häät juhlittavana. Syyskuulle kalenteri näyttääkin ainakin toistaiseksi vähän tyhjemmältä:)
 
Minä taas en liiemmin odota syksyä. Pidän enemmän kesästä ja talvesta kuin keväästä ja syksystä.
 
Mäkin odotan syksyä, kynttilöitä, villasukkia ja niitä joululeffoja.
 
Joo syksy on kyllä ihanaa aikaa! Ihan mun lempi vuodenaika.
Muuten samoilla fiiliksillä, että elokuu mennyt hujauksessa.
Syksyltä odotetaan sitten rakenneultraa ja vähän muuttuvia työkuvioita.
 
Täälläkin odotetaan viileneviä ilmoja. Rakastan kevättä ja kesää, mutta raskauden myötä lämpimällä ilmalla on ollut tukala ja heikottava olo. Viileys, kynttilät ja kaulahuivit saa ekan kerran tulla ilman syysmasentelua, luulen :happy:

Odotan myös liikkeiden tuntumista.. Joskus tulee ajatus, että sinäkö siellä. En nyt ensimmäisen kanssa vielä täysin tiedä, onko kyse ruuansulatuksesta vai liikkeistä :hilarious:
 
Takaisin
Top