Tai on mulla näköjään sitteki nyt töissäki selkä kipee.. :O jospas menis ohi täs muutaman päivän sisällä.. Kattelin netist et jos varaisin aikaa lääkärille, mut ei ollu tänään aikoja ni en sit jaksanu varata muullekkaan päivälle, ku mun tuurilla käy niin et ku on lääkäriaika ni se selkä ei just sillo oo kipee. Mul oli kyllä nii hulina viikonloppu ton mattojen pesun, siivouksen ja lenkkielyn, kuntosalilla käynnin ja pyörälenkin takia, et en ihmettele et on kipeempi nyt.. tosin kaikkia noita oon voinu tähän asti tehä, paitsi tuo mattojen pesu oli semmonen "erilainen" eli kai se siitä sit kipeyty.. Pitää seurata viel rauhottuuko. En haluis kuitenkaan ns"turhasta" mennä valittaan ku ei se kipu oo semmonen paha 24/7. Ja täs töis olles mahakipuki ja pahoinvointiki on hellettäny (oli aamulla vähä outo olo).. kaippa täs pitää vähä rauhoittaa tahtia, jos ei oikein kroppa tykännykkää tommosesta riehumisesta :D Ärsyttää vaan jos pitää raskauden takia muuttaa elämistään.. eipä kyl vissii kannattais noinkaa ajatella, väkiste sitä vissii pitää hiljentää tahtia jossai vaiheessa..
Puutumista ei oo täällä ollu, ajoittain kyl tissit on kipeemmät, mut ei muuta :)