Tänne saatte halutessanne laittaa kuvia teidän positiivisista raskaustesteistänne.
Kuinka monta testiä teit?

Kuinka monta testiä teit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ei taida meille elokuista tulla. Tässä ylempi eilenaamulta ja alempi tänään. Ehkä inasen haalistunut.
Mut ylempi on kuivana?
Otin toisen kuvan noista kun nyt ne näyttääkin samanvahvuisilta. Outoa että 15minuutissa muuttuu. Mut jokatapauksessa ei oo vahvistunut.
Suosittelen tekemään clearbluen testin viikkonäytöllä. Niinkuin itse postasin tuon kuvan josta hyvin näkyy että herkät liuskat antaa haaleeta viivaa ja päivän mittaan haalenee entisestään ja samasta pissasta clearblue antaa 2-3 viikkoa raskaana ilmoituksen. Clreabluen viikkonäyttö testit olleet todella luotettavia aina eikä jää mitään arvailun varaan.
Jos verrataan meidän liuskatestejä niin minulla haaleampi viiva kuin sinulla, sanoisin että sinulla ei ole syytä huoleen ja raskaus etenee normaalisti.
ehkä on joku aavistus ollut et tästä ei tuu mitään..
no huomenna kyllä pitäs ees pieni vahvistuminen näkyä..Mä teinkin keskiviikkona digin ja antoi 2-3. Mutta sekään ei vielä kehitystä kerro kun pitää odottaa jonkun aikaa et kantsii tehdä toinen viikkonäytöllinen. Muutenkin yritän pitää pään kylmänä muiden viivojen vertailussa omiini kun tiedän että mulla saattaa hormoni nousta hitaammin tai/ja erittyä heikommin virtsaan. Esim viime raskaudessa mulla oli tosi hailakoita haamuja vielä dpo14kin ja dpo15 tein vikan testin ja sillon myös verikokeessa hcg 76 kun yleensä tuossa vaiheessa muilla on yli 100 tai 200kin. Silti lapsi siitä syntyi.
Aivan juu. Itsellä myös esikoisen kohdalla hormoni nous hissukseen ja sama näköjään tässäkin raskaudessa. Itseä myös aika ajoin vähän mietityttää ja yritän olla joka päivä tikuttamatta ja vertailematta. Alkaa muuten käymään pään päälle ja stressihän ei asiaa helpota. Itse olen tänään menossa verikokeisiin,katsotaan mikä tulos sieltä sitten tulee.
huoh.. Pääsispä itekin verikokeisiin.. En vaan viitti maksaa sitä kun kahdesti ois kuitenkin hyvä käydä.Siis joo! Ei sais testailla joka päivä! Nyt kun oon tähän oravanpyörään lähtenyt niin en jotenkin pysty lopettaa ja kun tulee vuotoakin. Oon päättänyt jo hakea rfsun 8kpl testipaketin kun sain sillä viimeks parempia viivoja kuin pchuoh.. Pääsispä itekin verikokeisiin.. En vaan viitti maksaa sitä kun kahdesti ois kuitenkin hyvä käydä.