Elokuisten masukuvat

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2016' aloitti sjjs, 26 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. sjjs Aloittelija

Salaiselta puolelta kuulemma ko ketju jo löytyykin, mutta tehdään nyt tännekin oma!
    Tänne siis voi postailla masukuvia, niin kiva nähdä miten masut kasvaa! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. suviiit Peruskäyttäjä

Eikö vielä kukaan oo uskaltanu laittaa masukuvaa? :)
    Itellä ei varmastikkaan maha tuu näkyviin ennen puoltaväliä, mutta oishan se kiva ihastella muitten vauvamasuja. :rolleyes:
  3. sallahaa Addikti Lokamammat 2018 Elomammat 2016

Mulla on ainaki vielä sen verta vaan omaa löllöö ja turvotusta, että ei oo oikeen kuvattavaa :P
  4. Yxvaan Ihastunut foorumiin Elomammat 2016 Marraskuunmammat 2014

Jos minä nyt sitten rohkenen aloittaa.. Rv 15+0 kaksosmasu :).

RV15+0.JPG
    • Tykkää Tykkää x 17
  5. Lme Tuttu foorumilla

Minun masu, nyt viikkoja 14+2. Ylipainoa muutenki ja kolmas lapsi niin näkyy jo aika hyvin :D

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 10
  6. Katjuliini79 Peruskäyttäjä

Rv 14... tää ei nyt poseeraus kuva sivusta..mutta ei voi peitellä enää. Kaksoset, 3&4..ruotsissa marsunäyttelyssä otettu
    • Tykkää Tykkää x 7
  7. Katjuliini79 Peruskäyttäjä

Rv 16+6 [IMG]
    • Tykkää Tykkää x 9
  8. Katjuliini79 Peruskäyttäjä

Muistutan niin itse ilkimystä keho mallin mukaan jo!!! Mikähän teltta vaatetus sitä lopussa on
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Nuska83 Tuttu foorumilla

Minä tässä kanssa ehdin jo kauhistella, kun anoppi laittoi synttärijuhlansa pari päivää ennen laskettua aikaa... Eli jos olen yhdessä koossa, niin pitäisi jonkinlaisessa juhlavaatetuksessa yrittää selviytyiä juhliinkin... Jonkinlainen teltta varmaan pitää ostaa siten jos näyttää, että pystyn juhliin menemään. Tai sitten pitää laittaa mies ja lapsi sinne vaan käymään.
  10. heidukka Tuttu foorumilla

Rv14+3. Suattaapi olla vielä jotain turvotuksen tynkää masussa :)

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  11. Yxvaan Ihastunut foorumiin Elomammat 2016 Marraskuunmammat 2014

Nyt alkaa jo vauvamasu näkymään, rv 16+6 ja kaksoset :). Koko menee samoissa mitä esikoiselta viikoilla 24+..
    • Tykkää Tykkää x 5
  12. Jummiina Peruskäyttäjä Kesäkuunmammat 2014

14+4.. Pahin turvotus taitaa olla takanapäin. :)
    ImageUploadedByVau Foorumi1456304165.722128.jpg
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Merivesiväri Rakastunut foorumiin

Jummiina, mulla kans noilla viikoilla turvotus laski ja masu jopa pieneni. Ny ei enää pienenee, ja navasta on tullu littee! :D Rv 18+4.

IMG_20160224_214248.jpg
  14. Merivesiväri Rakastunut foorumiin

Oppikirjaesittelyssä viinitarjoilija vilkas masua ja totes, että "sä varmaan otat alkoholitonta". Ihanaa, ettei enää kukaan erehdy luuleen läskiks :D
    • Tykkää Tykkää x 4
  15. Katjuliini79 Peruskäyttäjä

Hmmm..muistakaamme että jotku, minäkin olen ylipainoinen. Läski puheet ei kuulu kivaan käytökseen.
    • Tykkää Tykkää x 7
  16. enkelilapsi Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Mää oon samaa mieltä katjuliinin kanssa. "Läskitkin" voivat olla kauniita. (Mun mielestä ehkä jopa kauniimpia kuin "tikut" :wink )
  17. vaa_veli Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Elomammat 2016

Tässä mun masu❤ Viikkoja 16+1 mutta ihan on jo vauvamasun näköinen! WP_20160227_11_12_59_Pro_LI (2).jpg
    • Tykkää Tykkää x 9
  18. sallahaa Addikti Lokamammat 2018 Elomammat 2016

ImageUploadedByVau Foorumi1456642042.787264.jpg

Eilinen masu :) Uimahallin kopissa otin kun avustettavan kaa käytiin uimassa, siksi kaikkee roinaa näkyy mut peili oli nii hyvä :D
    • Tykkää Tykkää x 5
  19. Murucat Peruskäyttäjä

Mulla alkaa jo aamuisinkin olla kumpua :) 16+2 tänään IMG_20160229_083059-480x640.jpg
    • Tykkää Tykkää x 4
  20. Made Peruskäyttäjä

Ihania masuja kaikilla. Mulla rv 14+1 ja ihan mini kumpu vasta mutta vaatteiden alla piilossa. Saas nähdä tuleeko nyt isompi maha kuin ekassa raskaudessa, kun moni ei ollut edes huomannu töissä mitään ennen kun jäin lomalle. Olivat sitten toisilta kyselly mihin oon hävinny.

Jaa tämä sivu