Elokuisten jälkeen jo uudella kierroksella?

piiu84

Puuhakas puhuja
Elomammat 2016
Toukomammat 2018
Onko täällä elokuisissa jo uudelleen synnyttäneitä tai uudestaan raskaana olevia? Olisi kiva kuulla kuulumisia :)
 
Tai vaikka vaan listata heitä ketkä ovat synnyttäneet/raskaana. :D
 
Yksin puhelua näkyy olevan, mutta minulla on laskettu aika 31.5.2018 :Heartred
 
Jos tän alotuksen vaikka tekis salaselle? :) Luulen et monet ei enää tätä julkista puolta seuraa..
 
Sieltä on aika moni tippunut jo pois ni ajattelin että kaikilla olisi mahdollisuus vastata. (: Mutta kokeillaan sit salaista puolta. Jospa se on aktiivisempi..
 
Onko täällä elokuisissa jo uudelleen synnyttäneitä tai uudestaan raskaana olevia? Olisi kiva kuulla kuulumisia :)

Ilmoittaudun tälleen myöhässä. Minulla oli laskettu aika 03/18 eli nyt on 2 lasta :)
En ollut aktiivinen täällä tuolloin esikoisen odotusaikaan mutta toisen raskauden kohdalla liityin tänne foorumille mukaan ja nyt harmittaa etten osallistunut jo aiemmin! :oops:

Onko teillä arki sujunut hyvin uuden lapsen myötä? :)
 
Meijän elokuiselle syntyi pikkusisko 11.10. (rv 38+1) klo 12:08 :Heartred 2580g, 47cm, py 32cm. Pikkuruinen tyttö, eipä oikeen selvinny miksi on niin pieni kun istukkakaan ei ollu tällä kertaa kalkkeutunu, kuten esikoisesta.

Elokuinen synty siis 39+3 käynnistettynä raskausmyrkytyksen takia ja paino 3080g. Nytkin synnytystä edeltävänä päivänä proteiinit nousi yhdelle plussalle pissassa neuvolakäynnillä, mutta muita raskausmyrkytyksen oireita ei oikeen ollu eikä sitten kerenny oikeen selviämään oisko toksemia ollu tälläkin kertaa kehitteillä, kun neiti jo syntyikin :) Kävin edeltävänä päivänä siis myös äitipolilla kasvukontrollissa, ja kun paikat oli jo vähän kypsyny niin lääkäri irrotteli kalvoja sisätutkimuksen yhteydessä, jotta synnytys saattaisi käynnistyä itsestään et ei mentäs siihen pisteeseen ku viimeks. Ja niinhän se sitten teki, mutta tosiaan pieniä supistuksia ja limatulpan irtoomista oli ollu jo ennen tutkimusta :)
 
Ilmoittaudun tälleen myöhässä. Minulla oli laskettu aika 03/18 eli nyt on 2 lasta :)
En ollut aktiivinen täällä tuolloin esikoisen odotusaikaan mutta toisen raskauden kohdalla liityin tänne foorumille mukaan ja nyt harmittaa etten osallistunut jo aiemmin! :oops:

Onko teillä arki sujunut hyvin uuden lapsen myötä? :)

Tervetuloa!

Ihan mukavasti on mennyt, "elokuinen" on puolipäivähoidossa ja me saadaan kuopuksen kanssa laatuaikaa. :) Helpottaa kummasti, typykkä kun on menevää sorttia niin kokoajan pitäisi hänelle olla keksimässä tekemistä ja touhuta kaikkee ja kun tän tissikamun kanssa ei niin vaan mennäkään ja touhuta. :D Mut ihana kun alkaa pikku hiljaa jo liikkumaan tämä nuorimmainenkin (4,5 kk nyt) niin ei oo yhtä kiukuttelua koko ajan. :D Yöt saisi mennä paremmin, miljoona herätystä edelleen yöllä. Josko ne sit rauhoittuu kun saa rueta puuroa antamaan :cool:
 
Takaisin
Top