Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pelottaa hirmuisesti keskenmenon mahdollisuus, enkä oikein uskalla vielä haaveilla liikaa elokuusta... toisaalta en kuitenkaan malta odottaa niitä pieniä potkuja ja myllerryksiä <3 en tiennyt yhtään, että tälläisia vauvaryhmiä olisi täälläkin! Tosi tosi kiva juttu, koska Facebookissa en enään ole :)! Nyt odottelen vielä 3 viikkoa, että pääsisin mukaan salaiselle puolelle! 

Täällä 26-vuotias ja ukko 39-vuotias, toista lastaan odottava aviopari, joka plussas 3. hääpäivänä. Asutaan Kangasalla ja haaveillaan muutosta pohjosiin. Minulla on osa-aikainen työ nyt huhtikuun loppuun ja tuntitöitä kesäkuun loppuun.
Kummatkin lapset saatu alulle inseminaatiolla Taysis, eka 4. yrittämällä ja tämä 2. yrittämällä.
Odotetaan mieheni kanssa esikoistamme. LA 30.7, joten olen myös heinäkuisten ryhmässä. Miehen kanssa ollaan oltu 2,5vuotta yhdessä, 2 vuotta kihloissa. Asutaan omakotitalossa ja meillä on 2v. saksanpaimenkoira. Oon hoitoalalla töissä, mutta alku raskauden pahoinvointien ja väsymyksen takia oon tehnyt töitä nyt vaan satunnaisesti. Miehelläni on oma yritys, autojuttuja. Jännittävää aikaa tämä alkuraskaus ja odotan vaan kovasti nt-ultraa 16.1, että näkisi onko kaikki kunnossa :)