Elokuisten esittelyt

Taidan olla palstan nuorin. Eli laskettu aika 1.elokuuta ja itselläni ikää nyt 19vuotta, miehellä 22vuotta. Asustelemme Etelä-Savossa yhdessä ja käymme vakituisessa työssä, minä tosin yrittäjänä. Tiedän että varmasti saamme osaksemme kauhistelua siitä, että pidimme lapsen iästäni huolimatta, mutta elämäntilanteemme on sen verran tasapainoinen että pystymme tarjoamaan tulevalle perheenjäsenellemme hyvän kasvuympäristön. Ensimmäinen lapsi kyseessä ja toivotaan että kaikki menee hyvin :) Tsemppiä myös muille odottajille!

Taidan olla palstan nuorin. Eli laskettu aika 1.elokuuta ja itselläni ikää nyt 19vuotta, miehellä 22vuotta. Asustelemme Etelä-Savossa yhdessä ja käymme vakituisessa työssä, minä tosin yrittäjänä. Tiedän että varmasti saamme osaksemme kauhistelua siitä, että pidimme lapsen iästäni huolimatta, mutta elämäntilanteemme on sen verran tasapainoinen että pystymme tarjoamaan tulevalle perheenjäsenellemme hyvän kasvuympäristön. Ensimmäinen lapsi kyseessä ja toivotaan että kaikki menee hyvin :) Tsemppiä myös muille odottajille!

Lapsen tuloon ei mielestäni äidin tai isän ikä saa vaikuttaa. Jokainen saa hankkia lapsia kun siltä tuntuu :) kauhistelijat ja negatiiviset kannattaa pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Onnea teille <3

Me saatiin ihan samassa iässä meidän esikoinen ja se oli aivan suunniteltu raskaus, vuoden verran jo olimme häntä yrittänyt. Itse olin tosiaan silloin 19 ja mies 22. :joyful:Tällä kylällä kukaan ei kyllä kauhistele jos vaikka 16v saisi mukulan, niinku olisi muodissa sellainen täällä ja ollut jo monta vuotta. :bored: Mutta ihan yhtä tavalla nuori on hyvä vanhempi jos lapsi on toivottu.. :) Minusta se oli meille sopiva ikä saada lapsi ja hyvin on mennyt, nyt ollaan 22 & 25 ja toista odotetaan :happy:

Moikka!

Täällä 39-v esikoista odottava Helsingistä. Olin mukana aiemmin toukokuisten 2017 ketjussa, mutta tuolloin raskaus todettiin tuulimunaksi. Tuo raskaus alkoi ekasta inseminaatiohoidosta. Keskenmenon jälkeen suunnattiin miehen kanssa suoraan ivf hoitoon ja heti näyttäis tärpänneen, todella kiitollinen olo :happy:

fermin, minä myös olen esikoisen saanut (6 päivää vajaa)19-vuotiaana. Suunniteltu, enkä yhtään kadu, eikä kukaan edes kauhistellut :)

Kiitos tuestanne <3 Vaikka kaikki tuleekin olemaan uutta ja eikä täydellisiä äitejä olekkaan, mutta parhaani yritän :)

fermin ei ole ollenkaan kummallista saada lapsi tuossa iässä :) biologisestikin ovat munasolut silloin priimakamaa.
Tervetuloa kaikille uusille, ihanaa kun tänne ryhmään on tullut jo niin paljon ihmisiä <3

Täällä kirjoittelee Kangasalalainen 29-vuotias ja juuri plussannut. Toivotaan että kaikki menee hyvin, vaikka oliskin hienoa pikakelata nää ekat 12 viikkoa, jotka stressaa.
Olen aviossa yhdysvaltalaismiehen kanssa, joten senkin takia tää odotus on jotenkin superjännää. Löytyykö täältä Muita interracial -pareja? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia.

Rouva L, kun tänne avautuu tuo salainen puoli niin mielellään keskustelisin kanssasi aiheesta. Onnea plussan johdosta :)

Täältä liittyy seuraanne 27-vuotias savolainen. Ensimmäistä odottelen, 3.kierrosta onnistui. Laskettu aika olisi elokuun 2.päivä. Syksyllä vaimouduin 28-vuotiaalle miehelleni oltuamme yhdessä 11 vuotta. Mies on ollut aina lapsien kannalla, minä vasta ajatukseen kasvanut ja siksi kaikki vauvoihin liittyvä tuntuu vähän vieraalta. Toki asiaa auttaa sekin, että aikuisiällä en ole liiemmin vauvoihin tutustunut - lähipiirissä on vain yksi kauempana asuva ystävä, joka on saanut lapsen (tai nyt jo kaksi).
Teen fysioterapeutin hommia sairaalalla, eli aktiivinen on työ ja toivottavasti se osaltaan pitää yllä tämän odottajankin aktiivisuutta. :D

Täällä 26 vuotias odottaja, mulle toinen muksu ja miehelle ensimmäinen. Esikoinen jo viiden vanha. Raskautumisen mahdollisuus oli taustalla olevien sairauksien vuoksi hyvin epätodennäköistä molempien kohdalla, mutta niin se vaan plussa tikkuun tuli ekan kierron jälkeen kun ehkäisy lopetettiin :D alkupaniikki alkaa olemaan jo laantumassa päin, kun en todellakaan olettanut että ilman pistoshoitoa tässä enään lisäännytään.

Oon 24v Helsingissä asuva kolmen lapsen kotiäiti. Lapset 03/12, 04/13 ja 01/15. Nyt siis neljättä ootellen. Koko ajan oon ollut kotona ekan äitiysloman alusta asti. :)

Edit. Ja kyllä multa mieskin löytyy. Kesällä tulee 10v yhdessä oloa, joista kohta 6v naimisissa. :)

Moikka! Täällä tosiaan 29v odottaja. Lapsia ennestään jo 4 (12,11,6 ja 1v) eli 5 olisi nyt tulossa mikäli kaikki menee hyvin :-) Heti ensimmäisestä kierrosta tärppäsi, olin valmistunut odottamaan ainakin pari kierrosta että hieman yllätyksenä tuli vaikka tiesin että mahdollista :-D

Minä olen 36v ja mies 35v. Poika täyttää tammikuussa 2v. Meiltä löytyy myös neljä koiraa. Toisesta kierrosta tärppäsi tällä kertaa, kuten esikoinenkin. Nyt toivotaan, että kaikki menisi myös jatkossa hyvin. :)

Moi! Täällä 26v yhden lapsen äiti Pirkanmaalta. Perheessä miehen ja koirien lisäksi myös tyttö vähän vajaa 2,5v ja nyt pikkusisarus hänelle tulossa mikäli kaikki menee hyvin.
Esikoista yritettiin melkein vuosi ja nyt pikkusisarus sai alkunsa jo 3 kierrosta kierukan jälkeen. Toivottu sisarus kun vaan pysyisi matkassa mukana loppuun saakka.❤️
Esikoista odottaessa täällä jo kirjoittelin, mutta silloin ei kovin paljoa tullut/osannut kirjoitella, lähinnä vain seuraili/lueskeli. Jos nyt vähän paremmin

Takaisin