Elokuisten esittelyt

Aloitan itse:

Olen 32-vuotias nainen Oulusta. Perheeseen kuuluu miehen ja minun lisäksi kolme lasta. Tytöt 10 ja 8v ja poika 1v. Lisäksi meillä on kissa ja kani. Näköjään meillä nämä lapset tulee näin kahdessa erässä. Tytöt on olleet innoissaan pikkuveljestä ja kovasti ovat hoitaneet sekä olleet oikeasti tarpeen vaatiessa apunakin. Saa nähdä mitkä fiilikset kun taas tulee vauva. Hieman tämä oli itselle jonkinlainen yllätys koska minun endometrioosi ja adenomyoosi vaikeuttaa raskautumista. Poikaa odotettiinkin kaikista kauemmin.

Niin, ja laskettuaika näillä näkymin 27.7, mutta kun jokainen raskaus mennyt yliajalle niin eiköhän tästä elokuinen tule.

Muokattu viimeksi:
Mie oon 22-vuotias ja asutaan itärajalla. Perheeseen kuuluu aviomies (olemme olleet kimpassa 7vuotta :Heartred), tytär 2v ja koira.
Rakennamme tällä hetkellä meille taloa. Rakennamme itse, kun olemme molemmat alan ihmisiä.. :) talo valmistuneet alkuvuodesta.:joyful:
Tyttöä yritimme vuoden verran ja yrittäminen oli rankkaa. Olimme jo jonossa lapsettomuustutkimuksiin, kun huomasin olevani raskaana. Tyttö syntyi kuukautta etuajassa ja sairasti keskosenkeuhkosairautta. Teholla meni sitten ensimmäiset 2 viikkoa. Tytöllä oli ilmarinta ja ekat päivät hengityskoneessa ja hitaasti siitä vähennettiin apuja. Olimme siskon kanssa samaan aikaan raskaana (3pv ero LAssa) ja siskon lapsi syntyi vielä kaksi viikkoa meidän tyttöä ennen! Vertaistuki oli lähellä!:Heartred
Miehellä on vaiva joka aiheuttaa lapsettomuutta ja minulla epäilty endoa, muttei ole tarkemmin koskaan keretty tutkia. Tammikuussa olisi ollut tarkoitus tutkia, mutta tadaa raskaana ollaan.:Heartred tätä ei keretty yrittää kuin 6kk :) toivottavasti pysyy loppuun asti!

Muokattu viimeksi:
Heippa!
Mä oon 35v ja aviomies 38v. Minulla 2 lasta, tyttö 15v ja poika 8v. Miehellä ei omia. yhteistä ollaan yritetty reilu 5v ja tää viimenen vuosi on mennyt hoidoissa. alkuv. inssit ja nyt 1 ivf ja tää viimeisin pakastealkion siirto ja 2 alkioo siirrettiin. La olis 7.8 ja varhaisutraa varailen perjantaina. näkis sitten onko elämä ja montako siellä köllöttelee :D

Muoks: Varhaisultra kertoi, että kaksi pikku papua siellä köllii :love7 rv 7+5

Muokattu viimeksi:
Olen 27-vuotias toisen lapsen odottaja. Hämeessä asun aviomiehen ja meidän 7kk tytön kanssa. Ikäeroa ois siis tulossa 1v4kk.
Opiskelen tässä vanhempainvapaan ohessa ja aloittelen gradua paraikaa eli tekemistä riittää. Lisäksi meillä on kaikenlaista remppaa ym meneillään, niin ihmettelen miten stressin keskellä tärppäsi ekasta yrityskierrosta!
Toivon niin että pysyisi matkassa tämä pikkuinen <3

Mie oon 24-vuotias ja odotetaan nyt sit aviomiehen kanssa toista lasta. Esikoinen on jo 7-vuotias reipas ekaluokkalainen :angel8
Tää on nyt tärpännyt heti ekasta kierrosta ja toivottavasti kaikki sujuis hyvin loppuunasti! Vaikka onkin jo yks lapsi niin kaikki tuntuu jotenkin tosi uudelta ja jännältä, kun enhän mie muista oikee enää mitää raskaus ja vauva-ajasta esikoisen kohdalta :confused004

Mä oon 32-vuotias ja miehen kanssa kolmatta odotetaan. Tytöt on nyt 2- ja 3-vuotiaat.(kohta 3 ja 4)
Mekin rakennettiin okt, valmistui n.vuosi sitten. Oli kyllä melkosta noitten pienten kanssa, mutta siitäkin onneksi selvittiin :)
Perheeseen kuuluu myös 2 koiraa, 3 kissaa, 3 gerbiiliä ja kesäisin kanoja, hevonen löytyy mutta ei onneksi oma ;)
Jännää tämä odotus, vaikka edellisestä ei kauhean pitkään ole niin silti ihan kun ois uus juttu. Toivottavasti pysyy matkassa ja kaikki menis hyvin.

Me ollaan avokin kanssa 27-vuotiaita yliopisto-opiskelijoita, odotetaan esikoista. :) Raskaus tuli suunnittelematta yllärinä keskenmenon (9/16) jälkeen, oli tarkoitus aloittaa uudelleen yrittäminen vasta joulukuun jälkeen, mutta kävikin näin. :)

Utuli ja Arielle kiva kun tänne tullu muitaki yliopisto-opiskelijoita! Ois kiva jatkossa opiskelujutuista+ niiden yhdistämisestä lapsiperhearkeen puhua enempikin jossain ketjussa :)

Niin oiskin. :) Mua vähän huolestuttaa kuinka me pärjätään kun molemmilla on opintoja vielä jäljellä, ja nyt laskettu aikakin menee avokin hyväpalkkaisen kesäduunin vikan kuukauden alkuun, ja se duunikin on Helsingissä asti. :confused: Ei taida graduseminaareihinkaan päästä vastasyntyneen kanssa...

Niin oiskin. :) Mua vähän huolestuttaa kuinka me pärjätään kun molemmilla on opintoja vielä jäljellä, ja nyt laskettu aikakin menee avokin hyväpalkkaisen kesäduunin vikan kuukauden alkuun, ja se duunikin on Helsingissä asti. :confused: Ei taida graduseminaareihinkaan päästä vastasyntyneen kanssa...
Hui kuulostaa hurjalle aikataululle. Vastasyntynyt kyllä vois mennäkin seminaareissa :)
Mulla huhtikuussa syntyny kulki nyt syksyllä luennoilla mutta nyt kun on 7,5kk niin isovanhemmat tullu tarvittaessa hoitaan kun ei ehkä malttais olla hiljaa enää. Mulla ois gradun aloitus nyt (jahka jaksan rustaa suunnitelman.) Ja kesään mennessä ois tarkoitus saada valmiiksi. Lisäksi muutamia kursseja vielä...

Mie oon 30 ja mies 40 ja neljättä täällä odotellaan ^_^ Helsingissä päin asutaan mutta keski-suomesta ollaan lähtöisin.

Oulussa asun ja 36v. Esikoista odotan ja perheessä jo miehen 10-v. poika. Yllätykseksi raskauduinkin ilman hoitoja ja ilo on suunnaton. La on 3.8. Talomme valmistuu joulukuun aikana ja mukava päästä sisustaan lastenhuonettaki keväällä ;).

Helsinkilänen, 26v. Ei vielä lapsia mieheni kanssa, yksi keskenmeno kylläkin takana (07/2016). Nyt kuitenkin raskaana ja toivottavasti pysynkin :D Ollaan miehen kanssa vielä molemmat opiskelijoita, minä saan graduni valmiiksi ennen lapsen syntymää, joten ihan hyvä aika esikoiselle :)

Kainuusta täällä "nuori" 23-v kirjoittelee. Mies 29-v. Ensimmäistä odotetaan. Suunnitelmissa on ollut jo pitkään eli lapsi on todella toivottu ja haluttu. Ekasta yrittämästä sain plussan. Itse olen toimistopäällikön hommissa tällä hetkellä eli työni on todella hetkistä ja liikun paikasta toiseen paljon. Tämän lisäksi myös teen avoimessa ammattikorkeassa muutamia opintoja. Meillä on myös ihana pikku chihuahua, jota ollaan meidän vauvana pidetty.

Moikka! Ajattelin mäkin nyt tulla ihan keskusteluihin mukaan, aiemmin on tullut täällä vaan käytyä lukemassa muiden juttuja vertaistuen muodossa. Oon 33-v. yhden lapsen äiti Espoosta. Poika on 1v 3kk ja toinen lapsi siis (toivottavasti) tulossa:happy:. Muutama kuukausi sitten lopetin pillerit, kuukautta aiemmin tärppäs kuin esikoisesta. Varhaisultra pyörii jatkuvasti mielessä, mutta ei olla vielä päätetty mennäänkö. Töihin palasin elokuun alussa ja alunperinkin oli suunnitelmat parin vuoden ikäerolla saada lapset, toivotaan että se nyt toteutuu!

Moi, olen 31 vuotias ja asustellaan Varsinais-Suomessa. Mieheni on samanikäinen, tutustuttiin toisiimme opiskeluissa 14 vuotta sitten. Meille syntyi 5 vuotta sitten esikoistyttö, siitä puolitoistavuotta eteenpäin meille syntyi toinen tyttö ja kupuksena kakun päällä 3:s tyttö joka on nyt 10kk. Kotona tällä hetkellä jatkan hoitovapaalla ja nelosen yrittäminen aloitettiin 4kk sitten. Kaikki muut ovat saaneet alkunsa 2kk. yrittämisestä, joten kerkesin jo huolestua. Kuopuksen imetys kyllä kesti kaikkia pidempään, joten olisko siinä ollut syy, koska kun lopetin osittaisimetyksen, tulin raskaaksi. Omakotitalossa asustellaan ja meidän ihka ensimmäinen vauva (koira) on 8 vuotias ihana papparainen. ☺

Täällä huutelee reilu 30v. Lapin tyttö. 3 kierrosta tärppäs ja elokuun alkupuolella LA, esikoista ootellaan. Hellu minua muuan vuen vanhempi. Yhessä asustellaan avoparina ja häät tulevaisuudessa tulossa.

Takaisin