Elokuisten 2016 uusi lista

Moi!

Olen uusi täällä, ensimmäistä kertaa tutustun sivuihin:) Kuinka tähän foorumiin voi liittyä? Tämä on elämäni ensimmäinen raskaus, joka on hoidoilla saatu aluksi:smiley-bounce013. Meidän lähes 10 vuoden toive toteutuu, jos kaikki menee hyvin:)!

24.8./Piitumaaria/37/MKS/Ensimmäinen
 
Tervetuloa Piitumaaria ja onnea raskaudesta, pitkä matka on teillä ollut! Jos tarkotat tätä elokuisten foorumia niin liittyminen onnistuu juurikin näin, että ilmottaudut listalle (minä lisään) ja alat vaan jutustella sen verta kun tykkäät :) Jos elokuisten salaiselle foorumille mielit lisäksi niin ohjeet löytyy tuolta, mistä tän foorumin ketjutkin löytyvät.
 
Hei sori mä sanoinki sen LA:n väärin, se on 17.8 eikä 18.8 o_O:grin Vaihda jos jaksat mut ei siis oo pakko :grin
 
Kiitos Sallahaa:)!

Kyllä meillä kesti:bored:. Ensin tutkittiin mun perinnöllisyysasioita, koska mun sisaruksilla on kehitysvammaisuutta ja suvussa peittyvästi periytyvä lihassairaus, johon pikkuveljeni menehtyi 18,5- vuotiaana. Rakennettiin taloa ja lääkärin toimesta perinnöllisyysasioiden tutkiminen jäi kesken, annettiin asian olla vähän aikaa. Lapsettomuusasiaa tutkittaessa saimme KYS:iin perinnöllisyyspolille viimein lähetteen, ne asiat selvitetty ja selvisin "puhtain paperein" ja päästiin aloittamaan lapsettomuushoidot:happy:. Tässä sitä nyt ollaan, toisaalta sitä miettii mihin sitä on tällä iällä ryhtynyt, mutta iloisena siitä että pitkäaikainen toiveemme toteutuu pienestä vauvasta, elämäämme tulee toivottua sisältöä:joyful:. Saamme kiittää Lappeenrannan Felicitas lapsettomuusklinikkaa asiantuntevasta ja hyvästä hoidosta, sekä henkisen tuen antamisesta ja kannustamisesta! Kaikki on mennyt tähän asti onneksi hyvin:)

Onnellista odotusta kaikille pikku enkeleitä odottaville!:angel7
 
Meillä masukki oli ottanut kasvussa kiinni alkuperäistä LA:ta ja vuosiakin tuleepi itselle pian lisää joten jos ehdit jossain vaiheessa päivittää tuonne listaan niin olisi kiva :)

03.08/Ouhi/25/OYS/ensimmäinen
 
Voi Piitumaaria! Mahtavaa ja onnea! Mulla tulee aina tunteet pintaan tuollaisista uutisista. En voi käsittää miksi joidenkin (teidän myös) pitää odottaa noin kauan vaikka lapsi olisi kovasti toivottu... Joidenkin tapausten kohdalla taas en aina ymmärrä, miksi on pitänyt lapsia edes saada... Mutta hienoa, että teillä kävi nyt vihdoin näin onnellisesti!
 
Hei kaikille, jonkun aikaa ryhmää seuranneena, voisin liittyä mukavaan seuraan:

9.8./Lilala/30/K-SKS/1.
 
Takaisin
Top