Elokuisten 2016 lista

Status
Not open for further replies.
Meille tuli juuri toinen lista murmeli87, kun tämä päivittyi niin hitaasti, joten käypäs laittamassa tietos sinne ennemmin. Vaikka varmaan sallahaa sen täältäkin bongaa kyllä.
 
Onko täällä ketään joka olisi käyny Kotka-Kouvola akselilla alkuraskauden ultrassa? Jos on niin missä ja paljon maksoi? :anyone
 
Onko täällä ketään joka olisi käyny Kotka-Kouvola akselilla alkuraskauden ultrassa? Jos on niin missä ja paljon maksoi? :anyone

Minä kävin Kotkassa Appelmedissä. Jäi maksamaan 150€ ja Kelasta saa jokusen kympin takaisin.
 
No hyi hitto, ei ihan opiskelijana oo varaa :sad001 en tiiä pitääkö täs sit vaan odotella toi joku 5 viikkoa että pääsis siihen nt-ultraan.. Ahdistaa vaan tosi paljon ku kaikki raskausoireetki vaan loppu ku seinään.. enkä edes tiiä miks oon näin neuroottinen tätä kohtaan kun esikoisen aikana en edes ajatellut että mikään vois mennä huonosti :shifty::grin
 
Joo, niin tais olla. Mutta siis pitää maksaa se 150€ sillä käynnillä ja sit saat sen muutaman kympin joskus takasin Kelasta.. :rolleyes:
 
Niinniin.. No ehkä mä odottelen sitte ton viis viikkoa, hengitän syvään ja luotan että kaikki menee vaan hyvin :rolleyes::grin
 
Juu kiitoksia kun ootte tehny uuden listan toisaalle :D täällä on niin paljon muutakin tekstiä ja puhelimella ainaki itsestä todella vaikea päivittää listaa varsinkin jos tiedot ei ole kopioitavassa muodossa ilman että tarttee muistaa la:t ym....

Mitenkähän tämän saisi poistettua niin ei olisi kahta listaa täällä pyörimässä...
 
Lucky mä oon laittanu Miramarialle viestiä tästä, mut hän varmaan vastailee niihin vasta arkena :)
 
Joudun poistumaan listalta. Eilen vuodon takia menimme päivystykseen. Löytyi yllätykseksemme kaksi pientä ihmisen alkua, mutta eivät enää elossa... En tiedä, miten tästä pääsee yli..
 
Voi ei Rabsu :sad001 voimia teille ja uutta yritystä. Todella kamalaa että näin kävi.
 
Voi Rabsu, todella kamalaa :'( Paljon voimia sinne :Heartred Teen muutoksen tuohon toiseen listaan... :sad001
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top