Elokuiset

L

Luruh

Vieras
Ajattelin et ois kiva tietää et ketä meitä täällä kirjoittelee ja minkälaisia perheitä porukalla on :p

Eli itse oon 30v ja mies 35v. Suhdetta takana 3,5v ja mentiin tossa viikko sitten naimisiin :grin
Meillä on tosiaan 6/16 syntynyt tyttö ja koira. Vantaalla asutaan :)
 
Mä ja mies molemmat 24, naimisissa jussista, yhteistä matkaa alettii vuos sit kesällä ja kihlat joulukuus. :) me muutettii kesän lopussa Helsingistä tänne Ouluun. Niin ja esikoista odotetaan, ko eka yrittämä meni kesken. :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä itsellinen, 32-v. tamperelainen. Esikoisen (poika 8/16) sain neljännellä inseminaatiolla, tuntemattoman luovuttajan siemenillä ja nyt tulossa pojalle täyssisarus, joka tärppäs kolmannella inssillä. Väliin mahtui tältä syksyltä km.
 
Täällä tammikuussa 30v täyttävä äiti ja vaimo, Vantaalta. Esikoinen 3v ja kakkonen 1v2kk. Nyt odotetaan kolmosta saapuvaksi :Heartred
Miehen kanssa tuli tänä vuonna 10 vuotta yhteiseloa täyteen, josta naimisissa ollaan oltu reilu 4 vuotta.
 
Moikka kaikki! Täällä 25v nainen kirjoittelee. Tossa vajaa 2 viikkoa sitten tein haalean plussatesti, joka hienosti lähti vahvistumaan. Kierto on ollut epäsäännöllinen, joten en satavarma oo päivistä. Menkoista laskettuna 5+3 :) Meillä 1,5v lapsi ennestään ja lisäksi kaksi koiraa. Yhdessä oltu rapiat 10 vuotta :) Vielä on olo raskaudesta aika epätodellinen mut tosi onnellinen ❤️
 
Heippa!

Täällä 28-vuotias esikoistaan odottava (rv. 4+4) Espoolainen. Miehen kanssa ollaan 1,5 v. pidetty yhtä.

Jonkun aikaa mietiskelin kehtaanko rekisteröityä jäseneksi ja tulin siihen tulokseen, että varsinkin näin esikoista odottaessa kaikki vertaistuki on tervetullutta! :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Moikka! Täällä kirjoittelee 30v äippä Vantaalta. Miehen kanssa ollaan oltu yhessä kai jo 9 vuotta ja naimisissakin 6. Meillä on 1v2kk ikäinen tyttö, eli jos tämä pienempi pysyy kyydissä, tulisi ikäeroa n.1v10kk.
Lisäksi perheeseen kuuluu kaksi seniorikoiraa. :)
 
Moikka, mä en kanssa vielä ihan hirveästi viitsi kertoa ennenkuin oon kertonu läheisimmille ihmisille :sorry:
Mutta itse 33, mies 32 ja 2,5v yhdessä. Mulla ennestään 6v ja 11v lapset.
Takana tm ja km ni aika varovasti olen innostunut vielä, mutta elokuun loppupuolella olis la. Tonne listaan en uskalla liittyä ennen varmempaa tietoa mistään.

Nii ja eläimiä on useampia matelijoista karvaisiin :wink
 
Takaisin
Top