Elokuiset odottajat Itä-Tampere/ Kangasala?

@sukki

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Moips,
Olen hieman myöhään liikkeellä, mutta löytyisikö kanssaodottajia ks. alueelta?
 
Hienoa! Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja saada mahdollisesti samanikäinen tuttava meidän maha-asukille:D Milloin teillä on laskettu aika? Meillä 8.8.
 
Täältä löytyy kanssaodottaja Kangasalta. :) Meillä laskettuaika on 19.8 eli muutamia viikkoja vielä jäljellä.
 
Hienoa! Haluisitko laittaa yksityisviestiä ja vaihtaa tarkempia kuulumisia? Meillä päin ei ole hirveästi näkynyt lapsiperheitä, joten melko yksin saa oleskella poksahtamisen jälkeen. Meille tulossa esikoinen ja pelkään, että jää aivan yksin jos ei löydy seuraa lähimailta :sad001
 
Heips, täällä kans yksi odottaja =) la 17.8 eli myös muutamia viikkoja vielä varrotaan :wink Olisi hauska tutustua paremmin! :) Esikoinen meillekin tulossa. Olen 23v.
 
Meillä on esikoisen la 18.8. Hauskaa kun on muutamilla meistä ihan perättäisinä päivinä lasketut ajat. Jännä nähdä satutaanko TAYS:iin yhtäaikaa :) Itse olen 23-vuotias. Aikooko kaikki teistä muuten synnyttää TAYS:ssa? Ite harkittiin myös Vammalaa, mutta luulen, että aletaan kääntyä kuitenkin TAYS:n puoleen lyhyemmän matkan ja potilashotellimahdollisuuden takia.
 
Juu TAYSissa =) Sulla onkin heti seuraavana päivänä la :) Saa tosiaan nähdä tuleeko aikaisemmin vai... mun tuurilla se on pari viikkoo yli ja käynnistellään :D
 
Me ollaan ainakin menossa TAYS:iin, potilashotelli vaihtoehtona kiinnostaa myös. Käytiin jo muutama viikko sitte tutustumassa. Ei tullut kummemmin uutta infoa, mutta tietääpähän ainakin mille ovelle suunnistaa. Jännä tosiaan nähdä osutaanko ollenkaan samoihin aikoihin reissuun:D
 
Takaisin
Top