Elo-/syyskuun eloa :)

Ccix, mun beibsteri ei suostu pysymään raivotarjonnassa käännöksistä huolimatta ja magneettikuvien perusteella en saa perätilassa synnyttää. Älä siis ole kateellinen. Mä voin heittää hyvästit "helpolle" ololle kun/jos sektio toteutuu. Vielä en tiedä mitä tapahtuu, mutta toivon vaan että jotain ja nopeasti. Perätilassa vauva tuntuu yllättävän isolta ja painaa kylkiä, lonkkia jne.

Mulla on todella tylsää kun en voi lähteä täältä sairaalan lähettyviltä kovin kauas. Pitäis yrittää nauttia tästä tylsyydestä, kohta sitä ei varmaankaan ole luvassa. Mutta kaipaan kyllä ihmisiä ympärille! Onneksi tänään perhekerho! :)
 
Tänään meidän RakkausVauvalla synttärit! Ollut kyllä oikein ihana vuosi. Jukka Kuoppamäkeä lainaten;

Pieni mies, sitä vielä tiedä et.
Pieni mies, miten paljon merkitset.
Pieni mies, olet tärkein päällä maan.
Pieni mies, maailmain saat kukkimaan.
Pieni mies, pieni mies, pieni mies.


:Heartpink
 
Onnea taas kaikille vuoden rajapyykin ylittäneille!

Kylläpä Triina on jännät paikat, mahtaakohan tyyppi sit kääntyä? Ei varmaan sektio houkuta, kun miettii toipumista, mut eikös pääasia ole et bebe pääsee turvallisesti tänne :) Mitkä muuten voinnit?

Mä oon aivan se otsassa, about 24/7... siis ei raskaus vaan sovi mun psyykkeelle. Ehkä eniten ottaa aivoon oma hitaus ja kömpelyys, mut samalla myös urvot kanssaihmiset kaupassa, bussissa tms. Viimeset viikot oon varmaan niin tikittävä aikapommi et jep jep... Tällä hetkellä ottaa kyllä aivoon esikoisen synttärit ja nyt oon jotenkin niin pettynyt, etten "saakaan" ite laittaa niitä. No ensvuonna sitten - yhteissynttärit siskon kanssa :) onneksi ei oo sukulaisia tai muita ihmisiä neuvomassa minkään asian suhteen tai oon taktsesti eristäytynyt... ei vaan oikeesti jaksa! Argh! Luojan kiitos esikoinen ei joudu tähän mun ärsytyksen piiriin ja mies lähinnä saa kuulla valitusta (toki välillä pakko avautua miehellekin).

Ollaan jo lähes päätetty nimi tulokkaalle ja meidän Karpo herra sitä tietämättään hokeekin :D muutenkin on alkanut vähän tupsahtelee sanoja ton babytalkin seassa, tosin sanojen tarkoitus tuskin on aina ihan hallussa. "Hyvää" on kyllä ruokailun yhteydes semmonen minkä osaa yhdistää makoisaan asiaan - ainakin siltä niin selkeesti vaikuttaa.

Jospa tässä jotenkin pysyis vielä kuukauden päivät järjissään... plus sit tietty imetyshormonit, mut joo.. kohta ollaan voiton puolella!
 
Takaisin
Top