Elämäntilanne (esittäytyminen)

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
Heips. Ajattelin että voitais esittäytyä toisillemme kuka haluaa. Ei ole siis pakko :) Mut mukava tietää kohtalotovereiden elämäntilanteet missä mennään.

Mä voisin aloittaa:
Eli minä 21v. ja mies 27v. Esikoinen pian 6kk. Asutaan Pohjois-Savossa tällä hetkellä rivitalokaksiossa mutta kuukauden lopussa muutto omaan taloon, 120m2. Avoliitossa siis elellään ja kosintaa kovasti odottelen. ;)
Lemmikkejä ei ole.
Molemman perheet asuvat täällä, paitsi miehen ainut veli joka asuu Vantaalla. Minun äiti ja isä ovat eronneet mutta kumpikin asuu täällä.
Lähihoitaja olen koulutukseltani ja tehnyt töitä vanhusten parissa mutta nyt nekin hommat saa unohtua joksikin aikaa. :)

Hmm.. mitähän muuta sitä kertois. :)
 
Elikkäs itse täytin juuri 32 ja mieheni täyttää 36.
Meillä on yhteinen poika Hugo, joka täyttää juuri 6kk <3
Mulla on ennestään 13.vee poika ja 7 ja 8vee tytöt <3
Eli uusioperhe-elämää täällä.

Nyt olen mammalomalla kuopuksen kanssa, mutta hoitoalalla paiskin normisti töitä.
Näillä näkymin ihan heti en ole takaisin työelämään siirtymässä :)

Asutaan Espoossa rivitalossa ja perheeseen kuuluu myös yksi sakemanni uros joka täyttää kesällä 4.vee <3

Luulenpa että meilläkin loppuu neliöt kesken ja on alettava suunnittelemaan isomman asunnon hankkimista.

ja tuplavaunujen ostoaemoticon
 
Meidän pieneen perheeseen kuuluu minä ja mies kummatkin 23 vuotta, poika 6 kuukautta ja sekarotuinen (pääosin sakemanni) Lola -koira.
Perheemme asustaa täällä Hämeessä, viime kesänä ostetussa omassa rivitalon pääty neliöässä. Tilaakin löytyy vielä seuraavalle tulokkaalle:)