Elämäntilanne (esittäytyminen)

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
Heips. Ajattelin että voitais esittäytyä toisillemme kuka haluaa. Ei ole siis pakko :) Mut mukava tietää kohtalotovereiden elämäntilanteet missä mennään.

Mä voisin aloittaa:
Eli minä 21v. ja mies 27v. Esikoinen pian 6kk. Asutaan Pohjois-Savossa tällä hetkellä rivitalokaksiossa mutta kuukauden lopussa muutto omaan taloon, 120m2. Avoliitossa siis elellään ja kosintaa kovasti odottelen. ;)
Lemmikkejä ei ole.
Molemman perheet asuvat täällä, paitsi miehen ainut veli joka asuu Vantaalla. Minun äiti ja isä ovat eronneet mutta kumpikin asuu täällä.
Lähihoitaja olen koulutukseltani ja tehnyt töitä vanhusten parissa mutta nyt nekin hommat saa unohtua joksikin aikaa. :)

Hmm.. mitähän muuta sitä kertois. :)
 
Elikkäs itse täytin juuri 32 ja mieheni täyttää 36.
Meillä on yhteinen poika Hugo, joka täyttää juuri 6kk <3
Mulla on ennestään 13.vee poika ja 7 ja 8vee tytöt <3
Eli uusioperhe-elämää täällä.

Nyt olen mammalomalla kuopuksen kanssa, mutta hoitoalalla paiskin normisti töitä.
Näillä näkymin ihan heti en ole takaisin työelämään siirtymässä :)

Asutaan Espoossa rivitalossa ja perheeseen kuuluu myös yksi sakemanni uros joka täyttää kesällä 4.vee <3

Luulenpa että meilläkin loppuu neliöt kesken ja on alettava suunnittelemaan isomman asunnon hankkimista.

ja tuplavaunujen ostoaemoticon
 
Meidän pieneen perheeseen kuuluu minä ja mies kummatkin 23 vuotta, poika 6 kuukautta ja sekarotuinen (pääosin sakemanni) Lola -koira.
Perheemme asustaa täällä Hämeessä, viime kesänä ostetussa omassa rivitalon pääty neliöässä. Tilaakin löytyy vielä seuraavalle tulokkaalle:)
Koulutukselta olen datanomi, tällä hetkellä ollaan vielä äippälomalla, mutta sitä ennen työskentelin prosessiasiantuntijana. Tuohon työhön en näillä näkymin ole palaamassa ollenkaan, koska työpaikka sijaitsee 60km päässä ja edellyttää myös lähes viikoittaisia käyntejä pääkaupunkiseudulla, menee turhan hankalaksi kahden lapsen kanssa. Luovun hyvillä mielin omasta urastani lasten takia, sanoi kuka hyvänsä siihen mitä vaan:) Lapset on ne mun elämän suola:)
Kummankin vanhemmat asuvat eri paikkakunnalla, tosin vain 60km päässä ja oma äitini on vielä työelämässä vuorotöissä, joten päivittäistä lastenhoito apua meillä ei ole. Jos mun pitää jonnekin lähteä päivällä käymään, on poika otettava mukaan. Katotaan miten homma toimii sitten kahden lapsen kanssa:)
 
Hei, ja kiva tämmönen esittäytymisjuttu! :)

Eli ite olen 24v ja avomies 29v. Yhdessä ollaan oltu n, 3½ vuotta, kihloissa
vuosi ja esikoista odotellaan nyt. emoticon Perheeseen kuuluu lisäksi
sekarotuinen koira, Tintti sekä neljä kissaa, Missu, Jessi, Elvis ja Nemo.
Vilskettä siis riittää. emoticon Asutaan Kemijärvellä omassa talossa, joka
ostettiin viime kesänä. Tilaa perheenlisäykselle siis on ja huoneita riittää.
;)

Ite olen koulutukseltani sosionomi (amk) ja työni olen tehnyt reilun
 vuoden ajan Kelassa. Vakituinen työpaikka siis on, josta hyvä jäädä
äippälomalle. Myös puolisolla vakituinen työpaikka Kemijärvellä.

Meillä ei asu kummankaan vanhemmat tai sisarukset samalla
paikkakunnalla, joten hoitoapua ei myös meillä ole aivan lähellä.
Lähimmät isovanhemmat ja täti asuvat noin 100km päässä,
kaukaisimmat noin 300 km päässä. Mutta eiköhän sitä silti pärjää. :)
Empä nyt keksi tähän enää muuta... =)
 
Tämän nimimerkin takaa löytyy 29v yhden lapsen(8kk) äiti nummelasta. Perheeseeni kuuluu lapsen lisäksi aviomies 36v. ja koira (amstaffi) 3.5v.

Ammatiltani olen lastenhoitaja ja työskentelen päiväkodissa, nyt tosin olen mammalomalla ja hoitovapaalle jään seuraavaan mammalomaan asti :)
 
Lisäyksenä vielä. Ollaan siis naimisissa, elokuussa tulee kolme vuotta täyteen. Yhdessä ollaan oltu reilut kuusi vuotta.
 
No sitten tänne pientä raapustaisin...

Minä 38 ja mies 32 ja viime elokuussa saatin ensimmäinen yhteinen tyttö :)
Yk kertoja oli noin 4.

Minulla on aiemmasta liitosta 20 v poika ja 18 v tyttö,
sekä yhdestä liitosta sitten myöhemmin 9 v tyttö...oltais haluttu enempi lapsia mutta mies sitten kuoli.

Meillä on pari kissaa ja asutaan 120 neliössä.
Poika ei asu enään kotona ja tytärkin varmaan tuosta hipsuttelee omille teilleen jossain vaiheessa :)

Nyt siis uudelleen raskaana ihan siten tehtiin että tulee kun on tullakseen..imetän vielä ja kahdet kuukautiset ehti synnytyksen jälkeen olla ja kolmansia odotin tulevaksi.
Tein testin ihan huvikseen että en kuitenkaan oo raskaana hahhahhaa -no sitten olinkin :O
Oli mulla ollut kylmä ja vatsaa särki sekä väsytti.
Ajattelin myös kun imetän ja Tyttö oli saanut edellisellä viikolla molemmat alahampaansa niin nännit olisivat siitä johtuen muka niin arat.!?

Jotta tällästä. :)

Niin ja kihloissa siis ollaan :)
 
Mä olen 32 v ja mieheni 36 v. Naimisissa ollaan oltu 1,5 vuotta. Meillä on vajaan 5 kk:n ikäinen pikkumies. (sitä ennen oli yksi keskenmeno rv 8+6.) 

Asumme kerrostalossa 48 m2 kokoisessa kaksiossa, joten asunnon etsiminen taitaapi tulla kesällä ajankohtaiseksi. :)  Lemmikkejä ei meillä ole, isäntä omistaa kaksi metsästyskoiraa (kimpassa), jotka on muualla "hoidossa". Eipä tähän asuntoon mitään eläimiä mahtuisikaan...

Ammatiltani olen sairaanhoitaja, vakituista työpaikkaa ei ole. Mammalomalle jäin viime syksynä terveyskeskuksen päivystyksestä, jossa parisen vuotta ennätin keikkailla. Nyt ei aikomustakaan mennä töihin ennen tätä uutta tulokasta.

Miehen vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla, kilsan päässä meiltä. Sieltä hyvin auliisti apua tarjoavat, vaikka jo iäkkäämpiä ovat. Ovat olleet esikoisen aikana iso tuki minulle, koska mieheni on pitkiä reissuja työmatkoilla; päasiassa olen yksin vauvan kanssa viikkoisin. Omat vanhempani asuvat n.60 km:n päässä.
 
Elikkäs minä 19- ja avomies 21-vuotias. Asumme Etelä-Savossa tällä hetkellä rivitalokaksiossa. Meillä on oma kahvila, jossa kolmantena osakkaana on äitini. Hän asuu meillä toistaiseksi noin neljänä neljänä päivänä viikossa. Olen kotoisin Helsingistä, olemme asuneet Savossa vasta vuoden. Äitini ja veljeni asuvat Helsingissä.

Odotamme ensimmäistä lastamme. Menemme Heinäkuussa naimisiin, jos vain kaikki saadaan järjestymään. Jos ei saada niin sitten ei pidetä juhlia tai siirretään koko hommaa. :)

Meillä on koira (valkoinen paimenkoira), täyttää vuoden loppukuusta. Minulla on lisäksi hevonen, joka on nyt vuoden ylläpidossa Pohjanmaalla.
 
Moi!
Mä oon 25vee ja tua kihlattu vuoden vanhempi.
Ollaan kihlois oltu vajaa vuosi ja yhdes 1,5 vuotta. Tunnettu iät ja ajat ;)
Asustellaan etelä-pohjanmaalla. Mä teen työkseni laborantin hommia.

Jätin tammikuun puolesvälis pillerit pois ja tuli ihan täytenä yllätyksenä tämä näinkin pikainen raskaus. Oikee vieläkää voi uskoa todeksi :)
Kaveripiirissä ei pahemmin vielä vauvoja ole, joten kaikki on uutta ja ihmeellistä. Mutta ihanaa!
 
Jos mäki sitte jotai rustaisin.

Eli asutaan Varsinais-Suomessa 115neliön omakotitalossa vuokralla.

Minä täytän ensiviikolla 25v. ja aviomies on 31v. Lisäksi meillä asuu yhteinen poikamme 5kk sekä koira(Pinseri) 7v. Miehen kaksi lasta käyvät myös säännöllisesti 7 ja 8 vuotiaat.

Koulutukseltani olen sähköasentaja tosin tiiä sitten koska raksalle palaan. :) No nyt täytyy jo mennä poika kutsuu..
 
Moikka!

Elikkä mä oon 26 ja mies 27 v. Yhdessä ollaan oltu ens kuussa pyöreet 10 vuotta, joista 5 kihloissa. Lapsi on ollu jo useamman vuoden toiveena ja vihdoin 3,5v yrityksen jälkeen tärppäs. Ensimmäinen siis olis meille tulossa. Nyt siis hiukan pelottaaki et miten tää tästä etenee, jotenki ei uskalla vielä edes kunnolla iloita vaan pitää hillitä itteensä ettei vaan pety :) Tyypillinen suomalainen pessimisti siis!

Asutaan Keski-Pohjanmaalla omakotitalossa maalla. Perheeseen kuuluu myös 7-v kultainennoutaja joka on toimittanu meillä lapsen virkaa :D On siis käytännössä joka paikassa meidän mukana. Lisäks uutena tulokkaana kissa, jonka pentumaiset piirteet aiheuttaa joskus aamuneljältä närää...Hän kun haluaa just sillon leikkiä ja napsia varpaita ;)

Koulutukseltani oon sairaanhoitaja ja mulla on vakituinen paikka sairaankuljetuksessa. Saapi nähä kauanko töitä pystyy tehä sitte isolla mahalla, tahtoo olla hiukan raskasta tuo kantaminen ja nostaminen ja epäsäännöllisyys. Noh, päivä kerrallaan :) Mies työskentelee turkistarhalla.

Rakkaana harrastuksena mulla on kaikenlainen liikunta ja toivonki kovasti ettei pahoinvointi muhun iske, jotta sitä sais harratsaa mahollisimman pitkään. Tosin kevään puolimaraton jää nyt haaveeks :D

Tässäpä näitä, tais tulla aika pitkä esittely! Mutta kiva lukee myös muiden elämäntilanteista ja minkälaisia tyyppejä täälä on.
 
hey,

Pakko kommentoida, yllättävän paljon hoitoalalla työskenteleviäemoticon 

grace itsekkin työskentelin sairaankuljetuksessa ennen kun jäin kuopuksesta mammalomille :)
Kenttähommissa taisin kökkiä masun kanssa joku 20 raskausviikkoa, kun pomo otti sit mut turvallisuussyistä toimistohommiin.

Meidän yksikössä olin ensimmäienn nainen joka raskautuu, joten olin siis alkuun suuri ihmettelyjen kohde ja työkamut (miespuoliset) hoitivat usein raskaimmat nostot ja siirrot.
Muistan alkupahoinvoinnin aikana että keikalle siirtyessä minä oksensin kaarimaljaan takana kun työpari istui ratin takana emoticon
 
Moi,

Minä olen 26-vuotias diplomi-insinööri kuten miehenikin :) Menimme viimekesänä naimisiin, mutta olemme kerinneet jo reilut kuusi vuotta tutustua toisiimme.
Asustamme pk-seudulla rivitaloasunnossa, tilaa uudelle tulokkaalle on.
Raskaus on ensimmäiseni ja odotan innolla kaikkea mitä se tuo mukanaan.

S1N1
 
Tää taitaa olla aika off-topic mut vastailen nyt myrskylle :)

myrsky,
kiva kuulla et muitaki jotka on pähkäilly saman asian kans :) Mä oon meidän firmassa kolmas joka tuli raskaaks kahden vuoden sisällä, et alkaa olla työkavereille tuttua. Eka raskautunu oli töissä melkeen äitiyslomaan asti(tiän jo valmiiks etten ite siihen kykene) ja toisena raskautunu oli ekaks 3 kk pahoinvoinnin vuoks pois ja loppuajan saikulla ku ei tahtonu jaksaa pitkiä päivystysputkia ja yöherätyksiä. Yksityinen firma siis kyseessä ja työvuorot 2-4 vrk putkeen, illat ja yöt kotivarallaololla. Veikkaan siis ett tuo 20 rv alkaa olla semmonen inhimillinen minkä vielä kenttähommissa voi olla. Ja kyllä mua ittee hiukan vaivaa kaikki agressiiviset/känniset potilaat, niistä kun ei ikään tiiä mitä ne seuraavaks tekee. Samoin se et välillä auton vauhti kiihtyy melkosiin lukemiin eikä sielä perällä aina pysty turvavöitä pitää tilanteesta riippuen. Toki kaikkee voi sattua ihan missä tilanteessa vaan muutenki ku työn kautta. Nää vaan on tämmösiä jokka pyörii mielesä vaikkei edes maha vielä hetkeen näy :D En oo töissä vielä asiasta edes puhunu.
Toivottavasti säilysin ilman tuota pahoivointia niin ei tarttis oksentaa töissä, ei varmaan ollu mukavaa! :)
 
Voisin minäkin tänne vähän tarinoida elämästämme.. :)

Elikkäs minä oon 23vuotta ja avomieheni 26v. Asumme tällä hetkellä Helsingin keskustassa pienehkössä kaksiossa mutta haussa on nyt isompi asunto.. toivottavasti mahdollisimman nopeasti päästäisiin muuttamaan.

Niin ja ensimmäistä lasta odotellaan, unelma on ollu pienestä saakka suurperhe vähintään 4 lasta. Pikku hiljaa hyvä tulee <3

Kaveri piiristä olemme ensimmäisiä jotka perhettä perustaa eli täälläkin suunnalla kaikki vielä uutta.
Itekkin oon hoitoalalla elikkäs päiväkodissa työskentelen.

Harrastuuksiin kuuluu kaikenlainen urheilu ja puuhastelu. Oon harrastanut monta vuotta jalkapalloa ja tanssia.. nyt jää futis taustalle ja vaihtuu vähän erilaisiin lajeihin kuten uintiin yms.

Öööhm öööhm.. mitäköhän vielä kertois...
niin tuota ollaan miehen kanssa oltu yhdessä reilu pari vuotta ja pillerit jätin tuossa viime loka/marraskuun vaihteessa poies ja yllättävän nopeasti sitten tärppäs  <3
Molemmat ollaan haltioissamme tästä ihanasta tulokkaasta,ei vaan malttais odottaa että pääsis ultraan pikkusen näkemään <3

Nooo siinä jonkun verran nyt tietoa täältä suunnalta !
 
Heipä hei! Nyt uskaltaudun huikkimaan tännekin!

Olen 27vuotias naisenalku Etelä-Pohjanmaalta. Olen Keski-Suomesta kotoisin, mutta koulut ja miehet sai jäämään tänne. Olen myöskin hoitoalan ihmisiä :) Avopuolisoni on minua kymmenen vuotta vanhempi ja ollaan asuttu saman katon alla reilun vuoden omassa kolmiossa. Perheeseen kuuluu lapinkoirani Unna (3w), jonka mieheke on ominut itsellensä :)

Miehen sukua asustaa täällä, mutta vain harvan kanssa tuntuu olevan väleissä. Oma sukuni on (rakas sisko ja isä)Keski-Suomessa enkä tiedä, miten paljon haluavat olla auttamassa. Sen näkee sitten aikanaan.

Tämä on toinen raskauteni. Ensimmäinen meni kesken viime lokakuussa 9 viikolla. Joulun aikana oli todella vaikeaa joka osin ja parisuhde oli koetuksella. Mutta tässä mennään päivä kerrallaan.
 
Heippa,

Olemme Uudellamaalla asutava perhe. Minä 27v. ja isäntä täyttää perästä syksyllä. Poikamme on syntynyt 10/04.

Parisuhteemme on edennyt käänteisessä järjestyksessä.
Elikkäs, tapailimme satunnaisesti olessamme 19-20 vuotiaita, mies oli intissä ja tapaamisemme ajoittuivat siis vain joillekin viikonlopuille hänen olessaan vapaalla. Viikolla emme juurikan olleet tekemisissä, toisinaa soittelimme tai viesteilimme, ei siis kovinkaan vakavaa ollut. Puoli vuotta tapailtuamme, sain pillereitä uusiessani tietää, että olen raskaana ja että raskaus on aika pitkällä.... Olin siis syönyt pillereitä säännöllisesti ja kuukautiset olivat olleet säännölliset. Siinä sitten jännttyneenä odottamaan kun mies tulee taas lomille, että pääsee kertomaan tapahtuneesta! Kun seuraavan kerran näimme, kerroin tilanteen ja puhuimme asiat halki! Päätimme pitää lapsen, koska olinhan jo niin pitkällä, ettei aborttikaan olisi enää ollut mahdollinen! Mies ei kuitenkaan pystynyt lupaamaan minulle mitään, muuta kuin että lapsestaa hän pitää huolta ja siitä ettei minulta ja lapselta puutu mitään! Emme siis aloittaneet suhdetta, vaikka ympäriltä kova painostus olikin perheen perustamiseen jo lapsenkin takia.
Elimme perheenä, mutta sinkkuvanhempina. Eli vietimme kaikki juhlat ja pyhät kolmistaan. Teimme viikonloppu reissuja kolmistaa. Teimme kaikkea, niinkuin perheessä tehdään. Mutta asuimme kahdessa osoitteessa. Tapailimme jonku verran muita, mutta kertaakaan suhteet ei edennyt niin pitkälle että olisi ollut tarpeen pojan tavata heitä. Vuosiin mahtui paljon riitoja ja rakkautta, mutta aina tehtiin asiat niin kuin pojan kannalta oli paras, emme väkisin pakottaneet suhdetta välillemme ja olimme parhaat kaverit. Yhdessä mutta erikseen kasvoimme ja kehityimme. Minun puoleltani oli koko ajan takaraivossa toive, että jonakin päivänä ollemme perhe, mutta mies pyristeli vastaan.
Kunnes puolitoista vuotta sitten syksyisen harmaana päivänä, mies toi pojan kotiin heidän vietettyä isä-poikaviikonloppua. Vietimme pojan kanssa rauhallista sunnuntai-iltaa telkan ääressä, kun yhtäkkiä mies soittaa, että onko poika jo nukkumassa, että hänellä on tärkeää asiaa minulle. Sovimme, että ilmoitan hänelle kun poika on untenmailla. Yritin soittaa miehelle, kun olin saanut pojan unelle, mutta hän ei vastannut, ajattelin että jaaha on tainnu lähtee sunnareille eikä kuule enää puhelinta... mutta hetken päästä hän seisoi ovellani, laulaen lempi biisiäni ja kysyi, että vietänkö hänen kanssaan loppuelämäni....
Viikon verran itkimme, nauroimmme, tappelimme ja keskustelimme tulevasta. Lopulta päätimme antaa vihdoin suhteellemme mahdollisuuden. Olemme todenneet, että jos olisimme silloin alussa väkisin suhteeseen lähteneet, emmä tällä hetkellä olisi enää missään tekemisissä! Olimme toisillemme tuntemattomia ja pelkkiä lapsia.
Aika pian suhteen alettua, myimme minun ja pojan asunnon ja muutimme miehen vähän isompaan kaksioon. Siellä asustelimme hyvillä mielin ja kehityimme perheenä.

Viime syksynä tulimme tilanteen eteen, että kierukkani parasta ennen päiväys oli menossa umpeen ja keskustelimme, mitä haluamme elämältämme. Minulle itselleni on ollut aina selvää, että kaksi lasta haluan. Mies oli vähän nihkeempi, hän oli ensin sitä mieltä, että poika on jo kohta niin vanha, että pääsemme kahdestaa viettämään aikaa ja "seurustelemaan", että miksi lähteä uudestaan vauva-arkeen kun olemme onnellisia näin. Asiasta keskusteltaessa, alkoi mieskin kuitenkin lämmetä ajatukselle. Kun kierukka poistettiin, sovimme että tulee jos on tullakseen. Aika nopeasti se sitten tuli, tulin raskaaksi saman tien lokakuussa, mutta ikäväksemme sain keskenmenon marraskuussa. Se oli todella rankka kokemus! Myöhemmin mies on todennut, että ehkä parempi näin, nyt hän on ainakin varma että haluaa lapsen ja on valmiimpi siihen.
Eli uudestaan plussasin 12.2 ja nyt olisi siis rv 7+5 edelleen kovasti pelottaa ettei vaan keskenmeno uusiudu yms. Mutta tällä hetkellä siis ainakin kaikki tuntuisi olevan hyvin.
Muutimme isompaan asuntoon pari kuukauta sitten, eli senkin puolesta on pikkuisen nyt lupa tulla :) Niin ja minäkin olen hoitoalalla, mielenterveys-ja päihdepuolella, mies tekee pakkasvarastohommia. Saa nähdä, kuinka kauan jaksaa olla nyt töissä, esikoisesta jäin paria kuukautta ennen sairaslomalle, en vain jaksanut olla niin skarppina kuin mitä työ vaatisi.
Emme ole vielä kihloissa, mutta kovasti olen saanut vihjailuja siihen suuntaan, että yllätys olisi tulossa. Ja hääohjelmia katsoessamme, saatta mies sanoa "meidän häissä sitten....." Eli saapi nähdä :D

Tulipas pitkä sepustus :)
 
Aikaisemmin en päässyt tähän ketjuun jostain syystä, joten esittäytyminen on venähtänyt.

Olen pian 25-vuotias nainen etelä-hämeestä ja mieheni on 22-vuotias. Olemme naimisissa, asumme omakotitalossa ja meillä on kaksi koiraa. Kummalakaan ei ole ennestään lapsia ja kumpikaan ei ole kovin lapsirakas. Ajateltiin kuitenkin että omasta lapsesta varmasti pitää, vaikkei muiden lapsista niin välittäisikään :)

Nyt olen rv 9+2 ja pahoinvointi on alkanut hellittää otettaan. Välillä on kyllä sellainen olo, että ei oikein tiedä mitä ajattelisi koko jutusta, koska lapsi tulee muuttamaan elämää aika paljon. Toivon kovasti että kaikki menee hyvin.. mutta jännittää kyllä kovasti..
 
Hei!

Minäkään en ole päässyt tähän ketjuun. Äsken kirjoitin viestin ja painoin tuota peruuta-nappia. Se ei sais olla vasemmalla puolella...

Niin siis, olen 29-vuotias ensikertalainen Oulusta. Mies täyttää kesällä 30. Yhdessäoloa tulee toukokuussa 12 vuotta, naimisissaoloa samana päivänä 3 vuotta. Asutaan vuokralla kerrostalossa ja molemmat tehdään töitä pätkäsopimuksilla vielä hamaan tulevaisuuteen - siltäkin osin nyt on aika jännittävää... Meillä ei ole lemmikkejä, kun mies on niin allerginen.

Tämä raskaus tärppäsi meillä aivan yllätyksenä ekalla kerralla, kun oli tiedossa että niihin aikoihin varmaan ovuloin, ja tarkoitus oli vähän niin kuin kokeilla vain... nyt sitten sopeudutaan tähän yllättävään tietoon. Luetaan Odotus päivä päivältä -kirjaa, se kertoo mitä alkiolle minäkin päivänä kehittyy, ja se on kyllä niin uskomatonta! Tämän viikon varhaisultra oli jännittävä kokemus, ja kai sen jälkeen tuntui vielä hämmentyneemmältä kuin sitä ennen. Lopputulemaan tuntuu silti olevan vielä pitkä pitkä aika :) Ja tässä vaiheessa kaiken oksentamisen keskellä tuntuu, että pelkkä alkuraskauskin kestää ikuisuuden. Toivon tosi kovasti, että edes jotenkin selviäisin töistä, kun niitä on vaikea sumplia. Loppuviikon olin sairaslomalla, kun tuo oksentaminen on pääasiassa kokopäiväistä ja jatkuvaa. Mutta lepo tuntuu vähän auttaneen.

Tänään sohvalla maatessa olen katsonut noita Japani-uutisia, ja se tuo vähän mittakaavaa tähän oksentamis#*+tutukseen kyllä. Oksennusämpärikin on saanut tänään poikkeuksellisen paljon rauhaa, ihme!

Kaikkea hyvää kaikille odotukseen, toivotaan että tyypit pysyis kyydissä ja äitit edes jotenkin jaloillaan ja isät kärsivällisinä. Oon kyllä kiitollinen tuolle omalle miehelle, kun se on jaksanut kantaa aamulla sänkyyn appelsiinia ja tyhjentää tuota ämpäriä jo pari viikkoa. Voi kunpa tässä alkuraskaudessa jo alkais loppu häämöttää!!!
 
Takaisin
Top