mmj meillä on alettu sama homma. Eli tissillä ollessa ihme viuhtominen. Kyllä sitten rauhottuukin siihen mutta monta kertaa saa tissin lykätä suuhun ensin uudestaan. Tiedä sitten mikä on.
yönsäde totta, pienet itkut ja muut ovat niin pieniä murheita. Itsellä ystävän pikkuveli kuoli juuri viime viikolla ja nyt hänen vuoden ikäinen poikansakin joutui sairaalahoitoon, ei tuntunut paljon miltään enää omat murheet. Sitten tuttavapiirissä kuoli kohtuun vauva, kuristui napanuoraansa lasketun ajan tienoilla. Kun tälläisiä kamaluuksia tapahtuu lähipiirissä, niin osaa arvostaa taas enemmän mitä itsellä on. Ihanaa kuulla että hautajaiset olivat onnistuneet, surutyönkin voi aloitta nyt paremmin mielin :)
pöyski ompas ikävää toimintaa, etteivät tajua apuaan tarjota. Meille on tarjottu osin niinkin paljon että tuntuu että osa suvusta pitää mua ihan jonain uusavuttomana yksilönä joka ei pärjäisi itse :D
Tosissaan mulla nyt tuttaville tapahtunut kauheasti kaikkia kamaluuksia. Osaa taas arvostaa sitä kuinka hyvin omat asiat onkaan :) Ikinä sitä ei saisi unohtaa.
HEHKUTUS !! meidän poika on jo kahdesti tehnyt temput, eli ilta ysin syötön jälkeen nukkunut AAMU VIITEEN !!! Eli 8 tuntia, ollut itsekin ihan eri ihminen kun saanut nukkua tunteja putkeen, vaikka tosin alkanut nukkua vasta 12 aikaan mutta sekin on jo normaalia monta tuntia enemmän :) JESS !
Nyt tää mamma lähtee pojan kanssa töihin.
Eli mennään vähän toimistohommia tekemään äitini firmalle.
Hyvä duuni kun lapsen voi ottaa mukaan ;D
Ei kai, otan sen takia jotta tuo iskä saisi remonttia etenemään
kun ristiäiset lähenee ja paljon on kesken vielä.
HYVIÄ VOINTEJA MAMMOILLE !!!