Ekan kolmanneksen loppupuolella veriseulassa käyneet

Nine

Vauhtiin päässyt keskustelija
Minkälaisia tuloksia olette veriseulassa riskien osalta saaneet? Entä yhdistettynä NP-ultran tuloksiin (ja ikään)? Itse odottelen noiden kaikkien osalta tietoa tällä viikolla. Hieman pelottaa, että yli 35v:n ikä nostaa jo riskilukua joka tapauksessa.
 
Nine, minulle juuri laskettiin tänään ultran yhteydessä veriseulan ja niskaturvotuksen riskien tulokset. Mitään poikkeavaa ei ollut havaittavissa. Kätilö ei merkannut lukuja ylös, koska hänen mielestään niillä ei ole suurta merkitystä, jos tulokset ovat normaalit. Itse täytän reilun kuukauden päästä 34 vuotta. Edellisessä raskaudessa lukemat oli T21 1:78 000, T18 1:100 000 ja T13 1:100 000.
 
Onneli, pienen riskiluvun saaminen varmasti keventää odotusta. Jotenkin eksyin (erittäin fiksua juuri nyt!) lukemaan ketjuja, joissa veriseula on hälyyttänyt ja jatkotutkimuksia odottajalle suositeltu. Mutta ehkä sitä on hyvä pohdiskella omaa kantaa tässä tulosta odotellessa. Tällä hetkellä kantani on se, että muihin tutkimuksiin en lähde. Katsotaan toki tulokset ensin...
 
Meilläkään ei saanut mitään lukua, vain lapun, jossa luki, että ei kohonnutta riskiä.
 
Nine, kyllähän se tieto normaaleista tuloksista helpottaa jonkin verran. Peukut pystyssä, että myös teille tulee normaalit tulokset :)
 
Takaisin
Top