Ei sydämen sykettä, ei suurentunutta kohtua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ang1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tänään taasen uutta tietoa. Ja paljon rauhallisempi olokin toisaalta. Sain tietää ensimmäisenä tänään että mun uä aika on peruttu ja siirretty maanantaille. Itkuhan siinä pääsi ja sitten lähdin soittelemaan neuvolaan ja sain sieltä pitkän puhelun aikana niin hyvän fiiliksen ettei tosikaan.
Ensinnäkin, mulla oli eilen tosi huono tuuri. Mun lääkärinä oli venäläissyntyinen nainen joka puhuu huonosti suomea, joten ei oikein osannut puhua oikeilla termeillä. Hänellä myös ollut tosi huono (kiireinen) päivä, se ei tietty kelpaa selitykseksi mutta kuitenkin. Mutta neuvolan täti rauhoitteli ja kertoi että nyt kun luki lääkärin tekstiä niin kaikki vaikuttaa ihan hyvältä. Ei ole epänormaalia juurikin se ettei äänet kuulu, ei myöskään ole epänormaalia ettei kohdun kasvaminen vielä tunnu. Kohtu on tässä vaiheessa oikeesti omenan kokoinen, se ei paljon erotu varsinkin kun on vatsanpeitteitä mullakin on olemassa ihan hyvin. Ja muutenkin päältä tunnusteltaessa on aina epämääräistä.
Ja selitti myös mulle juurta jaksaen tuon että ei menkoilla tai niiden päivillä tai testeillä ole väliä, silti voi heittää la ihan kiitettävästi.
Nyt on sellainen olo että kyllä tää tästä. Mutta silti harmittaa se uä siirtyminen taas kahdella päivällä. Ja kun selitys oli että "ei olekaan lauantaille tekijää" MIKSI NE SITTEN VARAA AJAN JA EI SIINÄ PUHU MITÄÄN ETTEI OLE TEKIJÄÄ??!! Olisin mä saanut mennä eri ultraan jo huomenna varmistaan asioiden laidan mutta se olis maksanut täällä yli 200 euroa. Ja olisin jokatapauksessa joutunut maanantaina menemään kunnalliseen että saan ne niskapoimusydeemit jne jne selville... noooh, tässä olikin tekstiä niin että lopettelen.

Kiitos te kaikki ihanat tuesta, olette korvaamattoman tärkeitä minulle kokemattomalle.

Hyvä juttu, että selvisi! Muutenkin nuo lääkärit on joskus vähän turhan kaukana maallikosta, vaikka puhuisikin ihan virheetöntä suomea, että sen takia turhaan pelästyttävät asiakkaita. Mulle joskus gynekologi puheli jotain kohdunkaulasta, että se suu on jotenkin vinksallaan ja jotain (meni aika paljon ohi, kun olin muutenkin shokissa. Oli hirveän kovakourainen vanha äijä ja olin tullut näyttämään jo valmiiksi kipeitä emättimen limakalvoja, että thanks). Sitten en muutamaan vuoteen edes uskaltanut mennä gynelle ku pelkäsin, että jotain on pahasti vialla ja tuo kokemus oli ihan hirvittävä, itkin pitkään kun pääsin pois sieltä huoneesta. Lopulta kun menin juurikin tarkistamaan, että onko nyt oikeasti jotain pielessä ja pitääkö jotain tehdä, niin eipä ollut ja silloinen gyne sanoikin, että joskus lääkärit vaan itsekseen puhelee lääketiedekieltä mikä menee asiakkaalta ihan ohi ja aiheuttaa vaan turhaa huolta.

Onneksi siis kaikki todennäköisesti on ihan hyvin! Tsemppiä sinne ultraan, toivottavasti ei sentään sitä uutta aikaa siirretä.

Kiitos Jenni90 :) Toivotaan näin että kaikki on hyvin, pohjimmiltaan niin uskonkin. Pelko on vaan niin helposti ajatuksiin tuleva...

Takaisin