Ei minkään moista eristäytymisen tarvetta ennen synnytystä?

Ellu76

Vasta-alkaja
Tuolla on jo yksi ketju eristäytymisestä ennen synnytystä, mutta itseäni kiinnostaisi tietää onko täällä muita odottajia joilla tätä ei todellakaan ole ilmennyt?

Itselläni aika lähinnä tahtoo tulla kotona pitkäksi ja siksi kuljemmekin paljon esikoisen kanssa puistoissa, avoimissa päiväkodeissa ym. Vielä nytkin kun laskettuaika oli ja meni olemme käyneet avoimessa päiväkodissa aina silloin tällöin. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole kovin tyypillistä, koska todella hämmentyneitä ilmeitä on tullut reissuilla kohdattua =)

En toki enää halua lähteä minnekkään pitkille matkoille, mutta alle 10km on vielä ihan ok etäisyys ja mielelläni ottaisin vastaan myös vieraita, mutta ihmiset tuntuvat jättävän meidät jo rauhaan.

Kaikki vauvanvaatteet pesin ja laitoin jo heti lomalle jäätyäni ja jopa hiemna ennen sitä ja nyt viimeviikkoina ei enää itään pesänrakennustarvetta ole ollutkaan...siivoaminenkin lähinnä tympii...joku hormoni myrsky sen suhteen olis kiva kyllä vielä saada...

Vai johtuukohan tämä kaikki vain siitä, että en enää ole ensisynnyttäjä ja osaan  kuvitella liiankin hyvin sen että vauvan kanssa saa sitten oleilla kotosalla ihan tarpeeksi ;)

T: Ellu76

la.17.1.12
tytär 03/07
 
Mä ainakin tulen ihan hulluksi yksinäni täällä kotona!Tekisi mieli käydä uimassa ja vaikka kaverien kanssa kahvilla mutta koska meillä on vaan yksi auto käytössä (ja senkin ajaminen on tällä hetkellä jotenki vähän vaivalloista..) ja bussit kulkee 2km päästä ja erittäin harvoin niin lähteminen on tosi potuttavaa eli se on vaan jäänyt.Ja viimeksi se 40 km bussimatka kaupunkiin tuntui todella ilkeeltä kun oli joku ikuisuuden vanha bussi mikä tärisi ja kolisi ihan hulluna :) Yrittänyt joka päivä keksiä jotain puuhaa mutta kämpässäkin on vaan niin paljon mitä siivota ja villasukkia ja lapasia huvittaa kutoa vaan niin paljon.. Eli voisi se kaveri tuolta tulla jo seuraksi niin sitten ainakin olisi jotain seuraa
 
Mä menisin kans enemmän, haluaisin käydä juurikin uimassa ja kavereita kattomassa kahvilla, mutta sama ongelma kuin Tädillä: meillä on vain 1 auto ja bussimatka kaupunkiin on pitkä. Mulla on vielä tuon perätilan takia se bussimatkailuun kannustava seikka tiellä et jos sattuis niin et vedet menis kesken matkan niin mun pitäis pistää pitkälleen sinne bussiin ja soittaa ambulanssi vastaan jonnekin - ajatuksena kauheen kiva :D Oon kyllä kans saanut ihmettelyitä siitä että vielä senkään verran liikuskelen kuin nykyään teen. Meille olis kyllä tervetulleita kaikki vieraat, joita on onneksi jonkin verran käynytkin.
 
Takaisin
Top