Ehkäisykapselin jälkeen raskaaksi?

ytnom

Satasella mukana keskusteluissa
Eli täällä yks kuumeilija! Otin viikko sit keskiviikkona kapselin(nexplanon) pois. Lääkäri tokas että heti voin tulla raskaaksi, ja ovulaatio tapahtuu luultavasti piakkoin. No illalla sit luultavasti se tapahtu, ainakin samanmoiset kivut ku ennenkin ollu.

Ois kiva tietää kuinka nopeesti teillä palautunu kaikki normaaliks, ja onko kukaan tullut heti raskaaksi?

Lääkäri tokas kapselin poistossa että parin viikon päästä alkaa kuukautiset. No maanantaina aamulla masussa juili vasemmalla puolella ja kävin vessassa. Paperiin jäi vähän verta, mitä ei tosiaan paljoakaa tullu ja se loppu sit siihen eikä oo tullu sen jälkeen. Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Eli mahdollisesta oviksesta olis tuolloin ollut 5 päivää.

Ens viikon vielä katon ja loppuviikosta sit testiä. Etovaa oloa on aamulla ja illalla. Mahaa juilii ja painontunnetta välillä. Voiko näin aikasin tulla jo oireita edes?

Kiitos vastauksista!
 
Mulla tuli ainakin kiinnittymisvuotoa ja oireet alko tosi varhain, vaikka saatoin sekoittaa niitä ehkä kuukautisoireisiin kun siinä samoina aikoina tulin raskaaksi. Mutta mun mielestä oireet on tosi yksilöllisiä, tiedän monia joilla tuli oireita jo todella ajoissa kun taas itselläni kaikki oireet loppuivat rv8. :)
 
Jee kun mä oon niin malttamaton. Ja oon pääni puhki miettiny et voiko olla totta et tärppäis vai kuvittelenko vaan nää oireet. Enkä varmaan olis ees kiinnittäny mitään huomiota mihinkään, mut ku vasta poistettiin ja kova kuumeilu käynnissä niin mietin tota kiinnittymisvuotoa, tai et oisko ollu sitä!
 
Takaisin
Top