dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja *_e_*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotaan! :) silmät jo ihan sekaisin noiden viivojen tuijottelusta :D joo huomenna tai jos maltan niin maanantaina testaan :) välillä ihan pientä nippailua vatsalla ja tissit kipuilee varsinkin yön jälkeen kun on ollut ilman liivejä, mistähän sekin johtuu? :o

Toivotaan! :-) Mulla ei juuri ollut tissit kipeät raskauksissa eikä ennen menkkoja, joten ei ole omakohtaista kokemusta.

Kyllä kuumeilija tässä nostaa päätään, vaikka ei saisi. Jos ovulaatio mahdollisesti oli silloin 2 viikkoa sitten, niin voihan olla että raskaus ei näy testissä vielä. Jossain luin, että imetys voi vaikuttaa siihen. Olen ollut normaalia väsyneempi koko viime viikon, toki se on selitettävissä huonolla nukkumisella, vauva ollut kipeänä. Lisäksi eilen oli vähän tuntemuksia nänneissä, mutta se johtunee myös imetyksestä. Hiuksetkin ovat normaalia rasvaisemmat... Masussa ei ole tiistain jälkeen tuntunut mitään. Meillä mahdollinen raskausuutinen olisi kyllä järkytys, erityisesti miehelleni. Itse kyllä ilahtuisin, vaikka se olisikin aika raskasta kahden pienen kanssa.

Ymmärrän että varmasti olis rankkaa kahden pienen kanssa, mutta toisaalta jos miettii niin kai sitä vois hoitaa molemmat kerralla ja jos ei oo kovin iso ikähaarukka niin on toisilleen leikkikavereiks :) kaikessa on kai hyvät ja huonot puolensa :)

oli pakko tehä vielä iltapisusta yks ovistesti ja taas antoi aika hyvää viivaa vaikka liian haaleampi onkin plussaksi :)

Liitteet

• 2016-02-06 20.17.46.jpg
    2016-02-06 20.17.46.jpg
    297.4 KB · Katsottu: 856
Joo, kyllä siinä suht hyvä viiva on! :-)
Pidetään peukkoja!
Niin mäkin ajattelin, että kaksi menisi siinä samalla ja olisi seuraa toisilleen. Mieheni ei vaan lämpene ajatukselle... :-(

nojuu, ymmärrän tilanteen.. :/ mutta kyllä mieskin varmasti tottuisi ajallaan ajatukseen, jos nyt olet raskaana! miehet tuppaa olemaan vähän hankalia! :D

Voi olla että testaan tänään, olin niin unessa aamulla kun menin vessaan etten muistanut koko testiä ja ajattelin että aamulla vois näyttää eniten jotain testi jos näyttää:/

Kyllähän sen huomennakin toki ehtii. :-) Testasin puhtaan negan, en kyllä ole raskaana. :-/

On dpo14 jos ovulaatio oli. Mutta en ole tikuttanut. Todennäköisesti on vaan kierrot ihan sekaisin vielä imetyksestä johtuen.

se voi kyllä olla hyvin mahdollista!:/ tein taas ovistestiä ja nyt siis dpo 11.. kyllä polttelis tehä se rtesti mutta jos siihen ei mitään tuukkaan niin kyllä harmittaa..:s aamulla tuli paljon valkkaria ja siinä oli nuppineulan pään kokoinen veripisara mutta ei muuten mitään veristä vuotoa oo tullut eikä menkkojenkaan pitäisi vielä alkaa.. :o

Liitteet

• 2016-02-07 11.03.50.jpg
    2016-02-07 11.03.50.jpg
    300.1 KB · Katsottu: 847
APUA!! Tein rfsun herkän raskaustestin enkä ikinä oo siihen saanut viivan viivaa mutta nyt HAAMU!!!!! Voiko tää oikeasti tapahtua!? :) :) pakko vielä malttaa että tuokin haamulainen vahvistuisi!

Koitan ottaa :) kauheen vaikee saada kuvaan näkyy vaikka luonnossa näkyy selvästi haalea punainen viiva..

Täällä mennään kyynisissä tunnelmissa. Eilen illalla tuli semmonen olo että paskaakos tässä toivoo kun tuskin kuitenkaan oon raskaana. Sama olo vaivaa tänään. Johtuu vissiin kun kivut on taas helpottaneet niin ei oo mitään oiretta mihin tuleutua. Paitsi nännien aekuusa mutta sitä muistaakseni on ollut silloinkin kun vielä ovuloin luomusti joskus vuosia sitten eli ei voi luottaa siihenkään. Jospa tämä tästä vielä iloksi muuttus.

Takaisin