Dpo ja positiivinen raskaustesti?

Haavekuva96

Jostain jotain jo tietävä
Eli kiinnostais tietää kauan meni ennen kuin testi näytti plussaa? Mikä oli dpo tai monesko viikko? Sekä milloin ihan ensimmäiset oireet alkoivat? 😊

Dpo 8 ja 10 näytti negatiivista varhaisilla raskaustesteillä. Seuraavan kerran tein dpo 13 ja se oli positiivinen.

Dpo 9 on näkyny plussa kaikissa raskauksissa ei-herkällä testillä. Jtn hyvin pientä oiretta on alkanut myös samoihin aikoihin. Ekassa raskaudessa myös dpo 6 tai 7 oli myös mahdollisesti kinnittymisvuotoa.

Dpo 11 ei näkynyt mitään. Dpo 13 haalea plussa. Mulla näkyy aika myöhään yhtään mitään testissä, vaikka olen tarkkanäköinen.
Kiinnittymisvuoto ollut dpo 10.

Dpo 9 ei näkynyt vielä mitään, mutta dpo10 ihan hailurat pregcheck ja rsfu herkkä. Siitä lähti sitten vahvistuun kunnolla:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Ensimmäiset oireet taisi alkaa dpo11 pahoinvoinnilla ja siitä pikkuhiljaa nännien ja rintojen kipeytyminen. Mitään oireita en varsinaisesti huomannut ennen plussaa, muuta kuin pms pahoinvoinnin loppuminen yhtäkkiä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Dpo 14 tai 15 oli, kun tuli plussa. Eka oire oli turvotus, joka tuli viikon tai kahden päätä vatsaan. Sitten nännit kasvoi ja olivat kipeät, sitten ehkä viikko 6 alkoi pieni etova olo. Ei vielä jatkuvana kuten sitten vähän myöhemmin

Dpo 8 näkyi ensimmäinen haamu.
Oireista hankala sanoa, koska olin kipeänä juuri kun plussasin. Muistaakseni aamukahvi maistui oudolta melkein heti tuon plussatestin jälkeen, se taisi olla ensimmäinen varsinainen oire.

Dpo10 testasin ekan kerran (5 päivää alkion siirrosta) ja plussaa näytti

1000048500.jpg

Nostan tätä ketjua, koska kiinnostaisi tietää miten paljon vaihtelua on sillä milloin plussa näkyy... Joko tietona monesko päivä oviksen jälkeen ja tai montako päivää yli normaalin kierron pituuden, eli oliko menkat jo myöhässä ennen plussaa... Ja minkä merkkinen testi? 😅

12/24 minulla oli dpo13 kun sain plussan, selkeä vaaleanpunainen toinen viiva, mutta haalea...

Menkat myöhässä nyt 4 päivää.. ei vielä edes haamuviivaa... Kp33 ja aiempi kierto oli 29, sitä edelliset 26-29 välillä... Dpo16-17 menossa nyt... 😖

Piti vaihtaa profiilikuva kun, huomasin vanhoja keskusteluja selatessa että jollakin toisella oli myös pilvistä muodostunut sydän kuvana... Voihan kuvaa kerran 3-4 vuodessa vaihtaa... 🙈

Muokattu viimeksi:
No mulla ei ole kokemusta loppuun menneistä raskauksista, kolme kertaa raskaana olen ollut mutta ekalla kerralla testasin kuukautisten alkamis päivänä josta en ole varma mikä dpo koska en testaillut. 😅 Niin se oli negatiivinen ja sain vasta positiivisen kun kuukautiset olivat 3-4 päivää myöhässä. Dpo:sta en siis varma mutta epäilen että oli dpo18.

Takaisin