DPO 11 Ja ovulaatio plussa?

SusannaKK

Jostain jotain jo tietävä
Meillä lasta kovin yritetään saada alulle, sain 8.11 oviksen kiinni ultraäänessä. Nyt kuitenkin tein raskaustestin jolla oli 25mlu herkkyys se oli nega, + ovulaatio testin siinä oli selkä viiva, ei ihan ovis plussa, mutta normaalista poiketen selkeästi vaaleanpunainen, mitä ei mulla normaalisti kierrossa kp24 ole.

Hmm jännää ja oireista sen verran, että oon ihan törkeen väsynyt, nenä vuotaa aika ajoin ja palelen tosi herkästi, alamahaa juilii.
 

Liitteet

  • haalea ovis.jpeg
    haalea ovis.jpeg
    22.3 KB · Katsottu: 407
Lh nousee kierron lopulla normaalisti. Ovistestihän on plussa vasta, kun viivat ovat yhtä tummat tai testiviiva on kontrollia tummempi, joten tuo tekemäsi testi ei vielä kerro mitään suuntaan tai toiseen. Jos kuukautisia ei näy, testaile raskautta parin päivän päästä uudestaan, jos on vielä vain liian aikaista näkyä. :)
 
Samaa mieltä elaffyn kanssa. Itse tein mielenkiinnosta ovistestin plussattuani dpo11 ja se oli kyllä kirkuvan punainen. Jos ei menkat ala, niin uutta raskaustestiä kehiin! Toivottavasti olisi tärpännyt, vaikka tuo ovistesti ei vielä siitä mielestäni kielikään :)
 
Mulla ei näyttänyt ovistesti plussaa, kun vasta sitten kun raskaustestiinkin ilmestyi ihan jo leffaviivat! Eli siitäkään ei kannata lannistua jos ei reagoi raskauteen. :)
 
Mulla tää oli dpo 10. Menkat on nyt myöhässä 32/28-30 ja ton testin jälkee se alko haalenee päivä päivältä:smiley-angry017 eikä oo koskaan aikasemmin käynyt näin. Toi dpo on flo sovelluksella arvioitu. Ja tää on siis vasta oivisplussa ei se että siinä on jotain väriä. Mulla tulee aina haalee viiva testasin missä vaiheessa kiertoa tahansa :wacky:
 

Liitteet

  • 89406418-52D7-4FBB-8B46-4A715194933E.jpeg
    89406418-52D7-4FBB-8B46-4A715194933E.jpeg
    95.7 KB · Katsottu: 222
Takaisin
Top