Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Doppler olis nyt hankinnassa. Tietääkö joku noihin Raskauskeijun vaihtoehtoihin liittyen, että miten tarkat hertsit on JPD-100E-versiossa? Tykkäisin siitä, kun siinä on tuo pienempi kuuntelupää, sykkeen näyttö ja lisäksi mahdollisuus tallentaa ääntä tietokoneelle. Kuinka moni on muuten tallentanut ääntä?
2.5 hertsiä eli sama kuin siinä 100b mallissa :)
Mä suunnittelen jo heittäväni koko dopplerin mäkeen. Niin ihana kun sillä onki kuulla pienen äänet, niin tämän päivän jälkeen panikoinnin jälkeen ei kyllä tee mieli käyttää koko laitetta. Ajattelin ihan vain varmistaa elonmerkit, kun tänään tullut vähän normaalia enemmän ruskeaa tuhrua ja enhän minä saanut ääniä kuulumaan vaikla kahteen kertaan yritin. Kyllä sydäntä heti kylmäsi, kun aiemmin on kuitenkin heti kuulunut joka kerralla.
Lopuksi vielä äsken ajattelin että no nyt vielä viimeisen kerran kokeilen ja sitten varaan huomenna neuvolaan ajan. Perus hätiköimistä, mutta minkäs sitä mielelleen mahtaa. No nyt sain lopulta äänet kuuluviin ja voi että mikä itkunsekainen helpotus tuli. Että en tiedä voinko suositella kys. laitetta kovin heikkohermoisille ja ainakin itse aion nyt olla käyttämättä hyvän aikaa ja vain oireiden perusteella teen tarkastuksen.
Hommasin Raskauskeijusta tuon Jumper JPD-100E-dopplerin. Vähän selailin ohjekirjaa ja siellä todettiin, että kuuluis vasta viikolla 16. Aika myöhään? Hommasinkohan ihan surkean vehkeen? Ei ollut edes halvin. Pitää vaan nyt unohtaa kuuntelut hetkeksi ja palata asiaan sit myöhemmin. Olis ollu jo niin kiva testata, mutta ihan turhaa vissiin.
Mulle sanottiin ultrassa että ei kannata todellakaan huolestua jos dopplerilla ei saa ääniä kuuluviin vielä. Kertoi että osassa taajuudet niin heikot ja sikiön sydän niin pieni että pitäisi osua juuri kohdalleen että saa kuuluviin. Monella sikiö niin lantion suojissa että tämä on haastavaa.