Digiovistesti näyttää plussaa kun ei ovulaation ajankohta?

Jesbe

Varmaotteinen viestittelijä
Eli tossa kiteytettynä mun tyhmä kysymys. Oon nyt 5ttä päivää ottamassa progea mutta jo nyt tästä päivästä 10 päivää sitten alkoi limailu ovis tyyppinen ja himot ja kivut. Siitä viel 2 päivää eli 8 päivää sitten tuli limatulva ja kunnon kivut toiselta puolelta ja kovat kivut.

Testihulluna testasin cb digiovistestil et mimmosta viivaa tuo nyt antaa kun on jota kuinkin dpo8 tänään eilen Dpo7/8 ja yllätys oli kova kun se antoi tasapaksut viivat ja hymyn. Dippasin samaan sit cb earlyn tietäen et on liika aikaista ja siihen tuli kuin tulikin viivanpaikka. Värillinen mutta ihan haamu niin eipä siihen uskalla luottaa, testaan myöhemmin sit jos tulee tarve.

Nyt pohdin onko muita joilla nimenomaan digitaalinen ovulaatiotesti reagoinut niin? Onko kellään kokemusta tuleeko toi hymy aina tässä kohti luteaalia vai voiko tulla ns läpi progesta ovis? Oon ottanut kellontarkkaan oikein ja se on 100mg kapseli.. Nyt kovin mietinnässä et onko toi yleistä, toki liuskaan on luteaalissa tullut vahvaa viivaa mut digi ei kyl oo näin outoon aikaan hymyillyt.

Kiitos etukäteen vastanneille.

P.s. Mulla on pcos mutta ei siihen liittyviä oireita eikä näin ollen mulla ovistestit näytä turhaa plussaa kuten monella. Eikä digi oo hymyillyt kuin kerran aiemmin kun oli ovis
 
Takaisin
Top