Desogestrel sandoz minipillereiden lopetus ja raskaus

Kyfi0883740

Vasta-alkaja
Eli te jotka olette lopettanut kyseiset pillerit niin kuinka nopeasti raskauduit? Kerkesikö sinulla edes alkaa kuukautisia ennen kuin tulit raskaaksi. Itse lopetin muutama päivä sitten kyseiset pillerit ja mietin tuleeko edes kuukautisia vai voinko raskautua jo ennen kuin kuukautiset edes alkaa?
 
Eli te jotka olette lopettanut kyseiset pillerit niin kuinka nopeasti raskauduit? Kerkesikö sinulla edes alkaa kuukautisia ennen kuin tulit raskaaksi. Itse lopetin muutama päivä sitten kyseiset pillerit ja mietin tuleeko edes kuukautisia vai voinko raskautua jo ennen kuin kuukautiset edes alkaa?
Hei, ketjusi on siirretty aihepiiriltään sopivampaan Vauvakuumetta-osioon :)

Vastausta kysymykseesi, itse kun lopetin aikoinaan pillerit, ei kuukautisia kuulunut kuukausiin, kierto oli aivan sekaisin. Mutta joillakin taas kierto jatkuu normaalina hyvinkin pian pillerien lopettamisen jälkeen ja ovulaatio tapahtuu. Voit hyvinkin tulla raskaaksi. Riippuu tuleeko ovulaatio, se voi tulla piankin pillerien lopettamisen jälkeen:) Jos kuukautisia tai raskautta ei kuulu, kannattaa varata aika lääkäriin. Itsellä kierto jouduttiin pillereiden lopetuksen jälkeen käynnistämään lääkkein. Toivotaan että tulet pian raskaaksi!
 
Mulla oli kyseiset pillerit vuosia käytössä eikä niiden aikana tullut menkkoja ollenkaan. Lopetin pillerit ihan heinäkuun lopussa ja eka ovulaatio (testeillä ja omilla tuntemuksilla vahvistettu) oli viikko sitten, joten tosi nopeesti mulla ainakin palautui. Menkat odotettavissa loppuviikosta tai ensi viikolla, mikäli yhtään normaali kierto luvassa. Tietenkin erittäin yksilöllistä miten palautuu. Toki raskautunut en vielä ole, joten siihen en osaa ottaa kantaa. Loppuviikosta varmaan pääsen testailemaan... :nailbiting:
 
Mulla oli kierto ihan sekasin noiden pillereiden kanssa ja jälkeen. Nytku lopetin kesäkuussa cerazette minipillerit nii tasaantu heti kierto. Toki vieläki heittelee muutamalla päivällä.
 
Eilen tuli 3viikkoa pillereiden lopetuksesta ja plussa pärähti testiin eli ensi vuonna olisi tulossa uusi vauva jos kaikki menee hyvin ja minullahan ei edes kuukautisia kerennyt tulla joten en tiedä vielä kuinka pitkällä raskaus on
 
Eilen tuli 3viikkoa pillereiden lopetuksesta ja plussa pärähti testiin eli ensi vuonna olisi tulossa uusi vauva jos kaikki menee hyvin ja minullahan ei edes kuukautisia kerennyt tulla joten en tiedä vielä kuinka pitkällä raskaus on
Paljon onnea plussasta :Heartred
 
Takaisin
Top