David ovulaatiotestiliuskat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiupu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tiupu

Oman äänensä löytänyt
Onko kenelläkään kokemuksia David merkkisistä ovulaatiotestiliuskoista?
Tilasin mammaksi.fi sivustolta noita testejä ja toissapäivänä aloitin testaamisen. Silloin kontrolliviivan lisäksi tuli tositosi haalea testiviiva. Eilen sama juttu, ehkä hitusen tummempi. Ja äsken kun testasin, niin testiviiva edelleen aika haalea, mutta tummempi kuin edellisinä päivinä. Ei siis vielä läheskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva.

Mutta siis, jotenkin mulla on sellanen tunne että ovis olis kuitenki aika lähellä.
Tunnen yleensä oviksen. Se tuntuu vähän samalta kuin menkat olis alkamassa mutta lievemmältä. Voiko siis olla että nuo ovistestit ei näytäkään mulla oikein? Kun haamuviivahan on testin käyttöohjeiden mukaan negatiivinen...?

Kokemuksia kaivataan! :)

Terve!

Oon itse tikutellut noiden david-testien kanssa kolme kiertoa... Kertaakaan en ole kunnon plussaa saanut... Mutta toisaalta omalla kohdalla testausajankohta ja lh-huippu eivät täysin ole kohdanneet... Onnea tikutuksiin! Kannattanee tikutella vaan eteenpäin ja katsoa, tuleeko missään kohtaa kunnon plussaa... Testaatko kerran vai kaksi päivässä ja mihin aikaan päivästä?

Moikka!
Oon testannut vaan kerran päivässä, suunnilleen puolen päivän aikaan. Enkä ole testannut aamupissasta. Mietinkin että pitäisköhän mun tehdä tänään viel uus testi, jos siinä oliskin sitten jo tummempi viiva...?
Onnea ja tsemppiä myös sinne! :)

Moi,

mäkin oon testannut aika paljon Davideilla (liuskat) ja tykkään kyllä niistä. Se viiva on aina tummentunut päivä päivältä, joten luulen, että sulla Tiupu on ovis vasta tulossa...siis mikäli ymmärsin, niin et oo vielä tässä kuussa saanut niitä ovistuntemuksia.

Mä oon viimeisissä kolmessa kierrossa saanut kunnon ovisplussan (lopulta suunnilleen yhtä tummat viivat) ja sen lisäksi oli puristavaa kipua jommalla kummalla puolella. Mulla se kipu (ovis?) on tullu aika pian sen testiplussan jälkeen. Esim. jos sain aamulla ne yhtä vahvat viivat, niin päivällä tai viimeistään illalla tuli kipukin. Luulisin, että mulla se plussa on nähtävissä n.12 tuntia ennen ovista ja myös vielä oviksen aikaan. Mut sehän voi vaihdella eri ihmisillä. Kuitenkaan se plussa ei mitenkään välttämättä tuu jo 24h ennen ovista, sanoisin.

Noita kolmea kertaa aikaisemmin en oo saanut kunnon ovisplussaa (sen tajusin vasta jälkeenpäin). Viiva kyllä vahventui jonkin verran ja sitten haalistui, mutta ei ihan yhtä vahvaksi kuin se toinen viiva. Mulla ei myöskään silloin ollut noita fyysisiäkään ovistuntemuksia. Siksi luulisin, että ovis ei silloin oo ehkä tapahtunut ainakaan kunnolla.

Edit: Niin ja tosiaan, kyllä se asia aina paremmin selviää, jos testaa vaikka kaksi kertaa päivässä sitten kun se viiva on jo alkanut vahvistua. Jos testasit klo12 niin sitten vaikka joskus ennen nukkumaanmenoa uudestaan :)

elenna: Tuolloin perjantaina tunsin oviskipuja. Sitä mä vähän ihmettelinkin, että kipuja on mut testi näyttää haaleeta viivaa. :/

Tiupu: älä kuitenkaan ihan vielä masennu! Minäkin googlasin tähän aiheeseen liittyen joskus, ja sieltä löytyi kyllä monenmoisia kokemuksia. Monilla muillakin oli ollut ongelmia saada sitä viivaa näkymään tarpeeksi vahvana, ja jotkut oli saaneet plussia sitten muunmerkkisillä ovistesteillä. Joku oli tullut raskaaksikin, vaikka ei ollut saanut minkäänlaista viivaa testiin. Eli tää näyttäisi olevan aika yksilöllinen asia. Yksi vaihtoehto voisi siis olla kokeilla jotain muutakin testimerkkiä vaikka seuraavassa kierrossa, jos sellainen tulee. Tsemppiä sinulle!

Juu mäkin olen lukenu netistä että monet ei ollu saanu kunnon viivaa testiin ja sitten muilla testeillä oli tullut plussa. Täytyy nyt vaan toivoa että tärppäis! :)
Ja jos ei, niin taidan juu hommata sitten jotain toisen merkkisiä testejä ens kiertoon.

Mä kyllästyin noihin Davidin testeihin kun niissä oli jos jonkinlaista häikkää. Milloin meni koko ruutu pinkiksi, milloin näkyi kontrolliviivakin tosi huonosti ja katkonaisena, milloin mitäkin. Siirryin käyttämään Cittarista saatavia kotimaisia Pregcheckejä ja ne toimivat loistavasti.

Heippa! :)

Olen testannut koko yritysajan noilla David-testeillä ja aluksi luulin niiden olevan täysin susia kun en saanut tummempaa viivaa kun kontrolli niihin ilmestymään ja sitten tikut loppuikin aina kesken..kun sitten hommasin niitä yhteen kiertoon reilusti niin huomasinkin että ovis onkin myöhemmin kun luulin, ja testiviiva oli tuona päivänä huutavan punainen.. plussa tuli ihan puskista koska edellisenä iltana ja samana aamuna testi näyttää haaleeta viivaa niinkun koko kierron muutenkin. Sen jälkeen on oireidenkin mukaan ollu yksi ovuloimaton kierto (joka venyi pitkäksikin) jossa en luonnollisesti plussaa saanut tikkuun vaikka pitkään tikutin, mutta tässä kierrossa taas selkee plussa, huutavan punanen viiva! Näissä testeissä plussan kyllä huomaa ainakin mulla kun se tulee! Mutta itse luotan kyseisiin testeihin nyt pitkän käytön jälkeen! Sen oon huomannu että testin viivan tummuus muuttuu ennen sitten sitä oikeaa plussaa, liekö hormonit heittelee vai näyte laimeempi tai yms.. mutta viivat ei mulla ainakaan ikinä tasasesti tummu kierron aikana..mutta sit se kunnon oikeen plussan kyllä erottaa helposti!

Mulla on noi Davidit toiminu todella hyvin :) Ensimmäistä ovista tikutin pitkin kiertoa, kunnes olin varma että se tummaakin tummempi viiva oli se ovis :) Eli tikutin kunnes alkoi uudelleen haaleta. 
Pregceckin kanssa oli huonommat kokemukset, antoi koko kierron läpi kaksi viivaa niin, että oli lähes yhtä tummia koko kierron läpi :/ 
Joten taas testaillaan Davideilla.
Tietysti vois varmaan testata seuraavaksi, clearbluen digitesteillä :)

Minä olin tosi tyytyväinen david-merkkisiin ovisliuskatesteihin, kuin myös raskaustesteihinkin. Koskaan en saanu tummempaa tai ees yhtä tummaa viivaa ovistestissä mut joka pv kun testaili, viiva selkeesti tummu ja sitten yhtäkkiä hävisi ja hyvin näytti tärppäävän sillon ku näytti :)

Mä en oo ikinä saanu davidin ovis testeillä 100% positiivista tulosta, viimekierrossa tumpäännyin viivojen tihrusteluun ja osto clearblue ovis testin joka kertoi samana päivän päiväpissasta että lh hormooni koholla ja ovis tulossa lähipäivinä! Ja aamulla olin juuri tehnyt davudinnovistestin joka ei näyttänyt 100% positiivista tällä tarkoitan että se toinen viiva ei ollut yhtävahva kun se kontrolli viiva, ja pakettikin neuvoo että jos ei yhtä vahva niin se on neg. Joten ei ollut mulla luotettava, olen siis useamman kuukauden pelannut noiden testien kanssa. :)

Tältä näytti mun "ovisplussa", ei ollu tasapaksu eikä ihan yhtä vahva ku kontrolli mut olipahan nyt plussa kuitenki :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1402947207217.jpg
    1402947207217.jpg
    38.9 KB · Katsottu: 203
Onks toi vahvin mitä oot saanut? :)

Nuilla kyllä vahvinkin mitä oon saanut on ollu aika "pöhnä". :D raskauden aikana saanut niin tummaa ettei laki salli moista, silti ei oo tasapaksu viiva.

Tämä siis raskausviikolla 6, eikä tosiaan oo ku vaan yhdestä reunastaan plussa. :)

Liitteet

• 1402949138019.jpg
    1402949138019.jpg
    9.1 KB · Katsottu: 176
Takaisin