Curly Girl -metodi

Mä oon keväästä asti ollu metodilla ja oon tykänny. Laineista alkanu paljastua ihan kiharaa. Joskus en jaksa laittaa ”ylimääräisiä” aineita jollon vaan pesen sallitulla shampoolla ja/tai hoitoaineella jollon tulee kans kivat mutta ne kuivuessa suoristuu vähän kun on pitkät hiukset eikä pysy yön aikana niin kivana. Geeliä en oo vielä kokeillu eli muotovaahdolla mennään. Diffuuserilla tulee parasta jälkeä mutta menee kauheesti aikaa. Itestään jos antaa kuivua niin menee kyllä paaaljon pidempään. Pelkällä vedellä freesaan aamusin kun yöllä menee vähän miten sattuu :D Etikkavettä huuhteluun sillon tällön. Vielä pitäs raaskia leikata latvoja pois niin lähtis paremmin kihartumaan mutta vielä en oo valmis siihen :rolleyes: Jännä nähdä miten raskauden jälkeen käy hiusten kun alotin metodin raskauden aikana eikä ole tietoa miten hius käyttäytyy normaalisti (oikein hoidettuna). On se laineikas/kihara ollut aina mutta se että vaikuttaako raskaus kihartumiseen positiivisesti vai suoristaako jopa. Ainoa huono puoli mitä tullut mieleen cgm:sta on se että vaikeempi nyt laittaa hiuksia leteille kun menee takkuun jos alkaa räplätä. Ja kihara rikkoutuu siinä. Siks pidän välillä niin etten laita jätettäviä jollon hius on helpompi laittaa kiinni. Tosin kiharoilla tulee parempi ponnari kun on paksummat :think005 Meni vähän sekavaksi nyt selitys :grin Suosittelen kokeilemaan ihan hiusten kunnon parantamiseksikin vaikkei kiharaa ilmestyisikään.
 
Muokattu viimeksi:
Tässä huonot kuvat mutta ennen ja n. 2kk metodilla. Uudempaa kuvaa ei ole mutta näkee tuostakin jo eron :) Hiustenväri ei ole muuttunut, tokassa kuvassa on vaan filtteri :grin
 

Liitteet

  • 9DAF4190-A87F-4296-835D-8764FFF558DA.jpeg
    9DAF4190-A87F-4296-835D-8764FFF558DA.jpeg
    51.6 KB · Katsottu: 116
  • E6EE6BBF-D770-4AA2-A5BA-5EF68424B03B.jpeg
    E6EE6BBF-D770-4AA2-A5BA-5EF68424B03B.jpeg
    29.3 KB · Katsottu: 133
Hienoa, mä aloitin kokeilun viime viikonloppuna ja hauskaa on :) - toimiva metodi, mutta harmittaa että hiukseeni ovat niin lyhyet - mitä pidemmät olisivat, sitä enemmän kihartuisivat.
 
Mä oon ollut nyt metodilla melkein 10kk. Aina ei jaksa panostaa, mutta hiukset on nyt paremmassa kunnossa kun koskaan. Pikku hiljaa alkaneet hyvinkin kihartuun. Montaa tuotetta kokeillut ja vihdoin alan löytämään ne mitkä omiin hiuksiin sopivat. Tässä kuva mikä tänään otettiin.
 

Liitteet

  • IMG_20200202_191322_406.jpg
    IMG_20200202_191322_406.jpg
    58.7 KB · Katsottu: 93
Kiinnostaisi kuulla jälleen kuulumisia tämän suhteen, oletteko edelleen jatkaneet tätä vai luopuneet jostain syystä (mistä)? :smiley-angry026


Nyt kun tuo kuopus ei enää riipu minussa niin paljon kuin vauvavuonna, ajattelin kokeilla tätäkin. Erityisesti nyt etätöissä voi tehdä kaikenlaisia hiuskokeiluja ilman että ne haittaavat yhtään mitään.
 
Olin melkein vuoden metodilla ja hyvin tuloksin. Hiukset kihartui kauniisti ja voi hyvin aika pienellä vaivalla. Tämä loppui tosin lyhyeen kun herkistyin jollekin aineosalle jota on melkein jokaisessa CG-hyväksytyssä tuotteessa. En vieläkään tiedä mikä se ainesosa on, mutta päänahka lehahtaa ihan punaiseksi ja alkaa kutisemaan (ja lopulta saattaa jopa vuotaa verta). Oli ihan sama oliko markettishamppoo tai kalliimpi salonkituote käytössä, reagoin lopulta melkein kaikkiin.
Kaikki ongelmat loppuivat kun aloin taas käyttämään ns. tavallisia hoitotuotteita, mutta heti jos erehdyn edes kokeilemaan jotain metodiin kuuluvaa pesuainetta päänahka huutaa hosiannaa taas. :meh:
Harmittaa kyllä, tulokset oli aivan mahtavat ja olen aina unelmoinut käkkäräpäästä. :sad001
 
Takaisin
Top