Mä oon keväästä asti ollu metodilla ja oon tykänny. Laineista alkanu paljastua ihan kiharaa. Joskus en jaksa laittaa ”ylimääräisiä” aineita jollon vaan pesen sallitulla shampoolla ja/tai hoitoaineella jollon tulee kans kivat mutta ne kuivuessa suoristuu vähän kun on pitkät hiukset eikä pysy yön aikana niin kivana. Geeliä en oo vielä kokeillu eli muotovaahdolla mennään. Diffuuserilla tulee parasta jälkeä mutta menee kauheesti aikaa. Itestään jos antaa kuivua niin menee kyllä paaaljon pidempään. Pelkällä vedellä freesaan aamusin kun yöllä menee vähän miten sattuu :D Etikkavettä huuhteluun sillon tällön. Vielä pitäs raaskia leikata latvoja pois niin lähtis paremmin kihartumaan mutta vielä en oo valmis siihen Jännä nähdä miten raskauden jälkeen käy hiusten kun alotin metodin raskauden aikana eikä ole tietoa miten hius käyttäytyy normaalisti (oikein hoidettuna). On se laineikas/kihara ollut aina mutta se että vaikuttaako raskaus kihartumiseen positiivisesti vai suoristaako jopa. Ainoa huono puoli mitä tullut mieleen cgm:sta on se että vaikeempi nyt laittaa hiuksia leteille kun menee takkuun jos alkaa räplätä. Ja kihara rikkoutuu siinä. Siks pidän välillä niin etten laita jätettäviä jollon hius on helpompi laittaa kiinni. Tosin kiharoilla tulee parempi ponnari kun on paksummat Meni vähän sekavaksi nyt selitys Suosittelen kokeilemaan ihan hiusten kunnon parantamiseksikin vaikkei kiharaa ilmestyisikään.
Muokattu viimeksi: