RuutuSydän
Kommentoinnin ninja
Onko täällä tähän curly girliin hurahtaneita ja metodia kokeilleita? Itseä kiinnostaisi mutta vaatii ensin aikaa jaksaa perehtyä asiaan enemmän :D Kertokaahan kokemuksia, jotka olette kokeilleet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä olen nyt pari viikkoa tunnustelut :) Aineita ei todella tarvitse paljoa, periaatteessa yhdellä CGM-hoitoaineella pärjää, jos sillä tekee pesutkin. Geeli on ihan jees, mutta itse en aina edes käytä. Mikä metodissa eniten kiinnostaa? Voin yrittää vastata, jos osaan :)
Eniten kiinnostaa varmaan tulokset, että joko näkyy jotain vaikutuksia? :) Toi geelivaihe mua vierastuttaa et miten ällöttävältä tuntuvat hiukset siitä tulee, normaalisti ei tuu todellakaan geelejä käyteltyä :D
Mulla oli ihan suht kihara tukka jo ennestään, lapsesta asti ollut taipuisa ja ekan raskauden jälkeen alkoi kihartua yhä enemmän. Olen pessyt metodin mukaisilla tuotteilla nyt pari kuukautta. Ploppausta tai geeliä en ole alun kokeilujen jälkeen käyttänyt, vie vaan liikaa aikaa kuivattaa tukka geelin alla arjessa. Hiukset kuitenkin tuntuvat tykkäävän hurjasti silikonittomista ja sulfaatittomista tuotteista ja ovat selkeästi saaneet kosteutta aloittamisen jälkeen.
View attachment 78368
Kuva on illalta, joten tukka on ehkä hiukan lässähtänyt ja pörrööntynyt päivän aikana, tänään en siinä käyttänyt mitään muotoilutuotteitakaan. Kihara kuitenkin pysyy huomattavan paljon paremmin koko päivän kuin ennen.
Mulla oli ihan suht kihara tukka jo ennestään, lapsesta asti ollut taipuisa ja ekan raskauden jälkeen alkoi kihartua yhä enemmän. Olen pessyt metodin mukaisilla tuotteilla nyt pari kuukautta. Ploppausta tai geeliä en ole alun kokeilujen jälkeen käyttänyt, vie vaan liikaa aikaa kuivattaa tukka geelin alla arjessa. Hiukset kuitenkin tuntuvat tykkäävän hurjasti silikonittomista ja sulfaatittomista tuotteista ja ovat selkeästi saaneet kosteutta aloittamisen jälkeen.
View attachment 78368
Kuva on illalta, joten tukka on ehkä hiukan lässähtänyt ja pörrööntynyt päivän aikana, tänään en siinä käyttänyt mitään muotoilutuotteitakaan. Kihara kuitenkin pysyy huomattavan paljon paremmin koko päivän kuin ennen.