Clearblue Plus - haalea pystyviiva

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemmetin haamuviivat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

Hemmetin haamuviivat

Vieras
Oletettuun menkkojen alkuun 2-3 päivää. Testi antoi haalean plussan: vaakaviiva oli ihan selkeä, mutta pystyviiva hyvin haalea, samanpaksuinen, selvästi nähtävissä ja värillinen kuitenkin (ei mikään viivanpaikka).

Tästä aiheesta on jo ketjuja, mutta toivoisin silti muiden haalean plussan saaneiden kokemuksia. Olitko raskaana?

Aiheesta kun lukee niin tieto on hyvin ristiriitaista, monet haukkuvat kyseisen testin juuri vääriä plussia antavana.

Kiitos!

Itse nappasin silloin plussatestistä kuvan, koska tiesin että alan myöhemmin miettimään että oliko se oikeasti plussa... ja aika monet kerrat sitä vilkuilin ennen kuin liikkeet alkoi tuntua ja aloin uskoa että olen ihan oikeasti raskaana. :)
Kaivoin nyt sen kuvan esille, ja se poikkiviiva oli toki paksu ja selkeä, pystyviiva ohuempi ja vähän haaleampi, mutta selvästi nähtävissä.

Itse hätäilin silloin ja tein yhden testin jo vähän liian aikaisin, mulla oli niin erilainen olo kuin koskaan ennen, että arvasin olevani raskaana. Se eka testi ei silloin vielä näyttänyt raskautta, ja ero sen ja plussaa näyttävän testin välillä oli ihan selvä, siihen ekaan ei tullut yhtään minkäänlaista toista viivaa.

En halua herättää turhia toiveita, mutta kyllä tuo kuvauksesi plussalta kuulostaa ainakin oman kokemuksia pohjalta. Mutta odottele viikko ja tee uusi, silloin tulos on ainakin selvä. Tai sitten voit ostaa sen kallimman testin missä lukee raskaana tai ei raskaana.

Ps. Voin ehkä yrittää laittaa kuvan siitä omasta plussatestistäni myöhemmin, jos osaan... Nyt neuvolaan. :)

Kyllä siitä haaleasta raskaana olin :) Kerran näkyi juuri se ohuen ohut viivan paikka valoa vasten katsottuna ja siitä en ollut :) digitaalitestejä suosin loppuenlopuksi (vaikka onkin hiukka arvokkaampia.) Tulee ainaki varma vastaus kun tekee aikaisintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa (huom! Jos on säännölliset.)

Kiitos vastauksista! Kyllä se viiva siitä vahvistui kun tänään 2 päivän päästä testasin uudelleen. Viiva oli vaan ekassa CB testissä juuri sellainen, jota monet kuvanneet "vääräksi positiiviseksi" eli ohuen ohut viiva toisessa laidassa viivanpaikkaa ja muuten viiva niin hailakka että hädintuskin nähtävissä (kuitenkin yhtä paksu kuin pystyviiva). Seuraavana päivänä väri oli jo tasaisemmin jakaantunut eli ihan oikea plussa taitaa olla.

Takaisin