canisten hiivalääke

uusi tase

Satasella mukana keskusteluissa
Hei kaikille!
Oli pitkä ettei hiiva vaivanut mutta muutaman pv sitten mun piti ostaa canisten puikko siihen vaivaan [:(] Olin jo aikaisemmin ko lääke käyttänyt mutta enkä ole koskaan raskauden aikana käyttänyt asetin vain sormilla laittanut.. No, tällä kerralla kun laitoin niin kamalat alapää kivut alkoi sen jälkeen..siis aivan kamalat [:(] Onneksi loppuivat suhteellisen nopeasti mutta hiiva ei ole täysin pois lähtenyt..nyt en uskalla en käyttää niitä lääkeitä..käytän vain voide ulkopuolella.. Onko kelläkään muilla ollut vastaava?? Ajattelin varoittaa kaikkia kuitenkin, että kannattaa olla tosi varovainen loppuraskauden aikana..[:)]

itte käytin 3kpl canestenpuikkoja viime viikolla, eikä mulla ollut muita ongelmia kuin se, että tuntu vaan pahalta laittaa se puikko kun alapää niin kuiva oli, hiivasta johtuvasta valkovuodosta huolimatta.. [:-] Mutta jos sulla on kivut tullut, niin kannattaisi heti soittaa lääkäriin, siellähän ne tietää että kannattaako enää pistää vaiko ei......

hyvä jos ei sulla tullut mitään lääkeistä [:D]
Tänään soitin neuvolaan ja hän sanoi, että limakalvot varmaan alkaavat olemaan niin arkoja, että siitä syystä varmaan aiheutti kovia alapää kipuja..mulla nyt kuitenkin ensi ma lääkäriajan jossa tehdään sisätutkimus ja mietitään toisenlaisen hiivalääkitys jos on tarvetta.. canesten voide käytän nyt pari kertaa pv:ssä ja toivottavasti se nyt saisi ikävän vaivan kuriin [:D] mutta puikkoja mun ei kannattaa enää käyttää kun näin voimakkaasti reagoi!

Takaisin