Byrokratia viidakko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Annnika
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on töissä jo tehty alustavat lomasuunnitelmat kesälle ja pidän kahdessa osassa. Kaksi viikkoa toukokuun lopussa ja kaksi sitten heinäkuun lopussa, pari päivää elokuun puolella. Mutta palaan siis pariksi kolmeksi viikoksi töihin ennen äitiyslomaa.

Mulla la 4.10 ja jonkin laskuri taisi ehdotella, että "loma" alkaisi 30.8..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon vähän aatellu, et olisin sen huikean 3viikkoa mitä on kertynyt, niin juhannuksen tietämillä. Töissä on rankin aika ehkä se juhannus, kun tulee paljon grillailtavaa ruokaa ja painavia lihalaatikoita.. Sit onkin jokunen viikko äitiysloman alkua. :) Mutta kattoopa nytten mitenkä miehen loma menee.. :)

Onko kellään tietoa miten määräytyy äitiyspäiväraha kun on osatyökyvyttömyyseläkkeellä? Mistään ei oikein tahdo löytyä tietoa eikä näin aikaisessa vaiheessa viitsisi vielä soitella kelaan tai eläkelaitokseen asiasta..

Ite oon osa-aikasessa töyössä...teen äippäloman sijaisuutta, ja mulla jatkuu sopimus niin, että en enää siihen soimukseen aio mennä töihin jo vain suinkin on varaa olla hoitovapaalla...Näin ollen aionkin pitää myös syksyn lomat pois kesäloman yhteydessä...Huimat viisi viikkoa siis yhteensä :) Mutta tosin jo toukokuun lopusta kesäkuun loppuun, joten ehtii siinä sitten hyvin vielä olla töissä heinä-elo ja vielä hieman syyskuutakin..:D

Takaisin