Bola-koru

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Kaivoin tuossa jo esille vanhan bola-koruni ja kiillotin sen käyttökuntoon.:joyful:

Aiotko hankkia/toivoa lahjaksi bolan? :p
Mulla on joka raskaudessa ollut eri bola, nyt aattelin tyytyä käyttämään niitä enkä hanki uutta. Mutta bola on kyllä ihana asuste raskaana olevalle!:Heartred

Tää on mun eka bola, jonka nyt kiillotin..
https://www.google.fi/search?q=bola..._AUIESgB&biw=360&bih=524#imgrc=ELoMbD8Sjf6vOM:
Sit on tavallinen hopeinen pallo sekä tällainen (voitin kilpailussa)...
http://www.bolakorut.fi/product/selene-grand.html
Tuossa selenessä ääni ei ole kyllä heleä ja kaunis, vaikka muuten koru onkin tosi upea. Siksi en tykkäisi käyttää sitä.
 
Tommonen olis kyllä ihana. Ainaskin tietää nyt mitä vois synttärilahjaksi pyytää :)
 
Mulla oli kans viimeraskaudessa. Joku aika sitten sitä siivoillessa katselunkin, oli vähän tummunut mutta varmaan otan käyttöön kans sit isomman masun kanssa (ts. Sit ku uskallan yleisesti paljastaa olevani raskaana).
 
Haaveilin tommosesta jo esikoista odottaessani, mut jäi vaan jostain syystä hankkimatta. Nää on ihania ♡
 
Olen myöskin haaveillut Bola korusta, vaikka muuten en koruja käytä. Tää on viimeinen lapsi, joten nyt jos koskaan täytyy se koru kyl hankkia..
 
Oon ajatellut hankkia. Haluisin myös jonkun soittorasian tai lelun jossa on joku biisi mitä soitella raskausaikana vauvalle.
 
Meillä on kuopuksen Teddy kompanietin hiiripehmo-soittorasia tallessa. Sillä soittelin masuun kun odotin, poitsu aina rauhoittui kuullessaan melodian. :Heartred

Ja kaikille kolmelle oon soittanut musiikkia masuun myös kuulokkeilla (langattomat kuulokkeet masun päällä). liekö osaltaan vaikuttanut siihen, että lapset on rytmitajuisia ja musikaalisia!:)
 
Meillä on kuopuksen Teddy kompanietin hiiripehmo-soittorasia tallessa. Sillä soittelin masuun kun odotin, poitsu aina rauhoittui kuullessaan melodian. :Heartred

Ja kaikille kolmelle oon soittanut musiikkia masuun myös kuulokkeilla (langattomat kuulokkeet masun päällä). liekö osaltaan vaikuttanut siihen, että lapset on rytmitajuisia ja musikaalisia!:)
Tätä mäki aion toteuttaa, täytyy molempien lempimusaa ja varmaan klassista, eikös se tee lapsista fiksuja:wtf:
 
Tuo Bola-koru onkin ihan uusi tuttavuus :) Miten sitä käytetään?
 
Se on kaulassa pitkässä ketjussa niin, että seyä ylettää mahan päälle. Kävellessä bola helisee vaimeasti, vauva kuulee helinän ja sen kerrotaan rauhoittavan vauvaa.

Jotkut käyttää sitä vielä vauvan synnyttyäkin vauvan rauhoittamiseen. Itse en oo ollut sinnikkäästi kokeillut, että tunnistaako vauva äänen vielä syntymän jälkeen, pöytälaatikkoon on bola jäänyt synnytyksen jälkeen parin kokeilun jälkeen. :p
 
Kuulostaapa ihanalta ajatukselta, täytynee laittaa hankintalistalle
 
Esikoista odottaessa käytin aina, mies osti lahjaksi meille. Synnytyksen jälkeen jäi myös meillä pois käytöstä.
Aion tässäkin raskaudessa sitä samaa käyttää, esikoinen sitä itseasiassa ihmettelikin juuri pari päivää sitten :)
 
Mä haaveilin tästä esikoista odottaessa, mutta jotenkin sen hankinta kuitenkin jäi.. Ehkä tällä kertaa :) Missä näistä on teidän mielestä kivoin ääni?
 
Mä haaveilin tästä esikoista odottaessa, mutta jotenkin sen hankinta kuitenkin jäi.. Ehkä tällä kertaa :) Missä näistä on teidän mielestä kivoin ääni?
Periaatteessa mallien värillä ei ole eroa, mutta valmistajien välillä voi olla. Mulla toi bolakorut.fistä tilattu ei kuulosta kauniilta, se "kolisee". Mut raskauskeijulta oon tilannut kaks muuta, ne helkähtelee kauniisti :)
 
Suosittelen testaamaan liikkeessä jos vain mahdollista. Mielestäni oli kyllä eroja äänissä. Valkkasin itde viimeksi parhaimman ääni/ulkonäköcombon.
 
Kiitos vinkeistä! Onhan tässä vielä aikaa, jos sattuis jossain tulemaan näitä vastaan :)
 
Takaisin
Top