Bodcastit!!

Cataleya

Satasella mukana keskusteluissa
Olisko suositella jotai podcasteja tai youtubesta raskaus/vauva-arkeen liittyviä? 😊

Mamcast, nautinto, hei baby kuunneltuna. Papupata tai kätilön puhumat ei oikeen kiinnosta, jos on "liian virallista" puhumista.😅🙈

Ekan raskauden loppuvaiheessa kuuntelin Sydänääniä-podcastia. Siinä doulalla oli joka jaksossa uusi vieras, joka kertoi synnytystarinansa. Tarinoita oli laidasta laitaan, joten valinnanvaraa riitti. Hei baby oli kans ihan mahtava vertaistuki, katsotaan jos nyt toisellakin kierroksella eksyisi sen pariin. 😊

Millainen toi Hei Baby on?
En oo koskaan oikeen kuunnellut podcastejä, mutta mietin pitäiskö kokeilla. Oon toki sellainen että täytyy olla heti mielenkiintoista tai muuten kiinnostus lopahtaa 😅

Millainen toi Hei Baby on?
En oo koskaan oikeen kuunnellut podcastejä, mutta mietin pitäiskö kokeilla. Oon toki sellainen että täytyy olla heti mielenkiintoista tai muuten kiinnostus lopahtaa 😅
Kannattaa kuunnella kyl! Se heibaby on tosi kiva, siellä ne höpöttää rennosti omia juttujaan raskaudesta ja sen etenemisestä, tyyliin eka kolmannes tai raskausoireita ja kertoo omia hauskoja tarinoitaan, miten kertoi vauvauutisen muille yms 😊👍🏻

Muokattu viimeksi:
Hei muaki kiinnostaa suositukset! Ja sama että rentous kiinnostaa. 😅 Mä oon välillä tykänny kuunnella Vapaasynnytys Suomi -podcastia, siellä on synnytystarinoita ja tykkään siitä kun se haastateltava jotenki kertoo tarinaa omasta äitiyden matkastaan ja tarinamuodossa on mielenkiintosta kuunnella jonkun elämästä ja näistä aiheista.
Sit on aika uus Luonnollinen synnytys -podcast, en oo tainnu sitä liiemmin kuunnella tai päästä mukaan mut ainaki näistä aiheista puhuu.
Voimamutsi Podcastia oon joskus jonku jakson kuunnellu, en oo jääny koukkuun mut oli muistaakseni ihan hyviä aiheita vanhemmuudesta…?
Kätilöpesä podcast oli aika hyvä kun muutaman jakson kuuntelin, suht rento ja sujuva kuunnella vaikka onkin ammattimaisempaa sisältöä.
Ja ei ehkä 100% tätä genreä mutta The Ellen Fisher Podcast on yllättävän hyvä ja varmaan löytyy tähän aiheeseen liittyviä koska hänellä on monta lasta ja hänen Youtube-kanavalla on synnytysaiheisia videoita mm. (Ja joku jonkinsortin valmennus tms…?)

Tuli spotifyssa vastaan tollanen kun "tuttifrutti podcast" 😊 sitä joskus muutaman jakson kuuntelin ja oli kyl ihan kiva! 👍🏻

Takaisin