bloggaaminen

appelsiini

Satasella mukana keskusteluissa
Pidättekös mammat mitään blogia? Tai mitä blogeja luette?

Mä olen bloggaushullu! tykkään lukea muiden blogeja ja kirjoitan itsekin kahta blogia. Toinen blogeistani on salainen, ja sitä pidän päiväkirjamielessä itselleni ja lähimmille sukulaisille.

Mutta raskausblogia aloin pitää viime viikolla. :) yritän päivitellä sitä aina kun uusi raskausviikko alkaa ja joskus muulloinkin jos asiaa raskauteen liittyen on ! hauskaa!
 
Tää smurffaa lähinnä leivontablogeja, muttei niitäkään säännöllisesti. Silloin kun etsin ideoita tai reseptejä omiin leipomuksiin. Olen kyllä aina ihaillut ihmisiä, jotka jaksavat pitää perinteistä päiväkirjaa tai nykyisin yleisempää blogia. Itse olen huono tekemään mitään säännöllisesti, paitsi nyt on tämä foorumi tullut raskauden myötä tutuksi. Mies jo naljailee nörtiksi, kun aiemmin olen lähinnä vain maksanut laskuja koneella ja nyt käyn täällä joka päivä. ;-)
 
Mä olen kova lukemaan raskausblogeja.. Olen kolunnut niitä jo monta vuotta.. :D Nyt kirjoittelen salaisesti äidille ja siskoille blogia kun he asuvat kaukana niin pääsevät vähän tähän mukaan. mutta he eivät tosin itsekkään tiedä vielä tästä blogista minkä olen heitä varten aloittanut.. :D äiti kyllä tietää jo raskaudestani mutta siskot eivät sitäkään..

Appelsiini sinunko raskausblogi on julkinen? saisko siihen linkkiä vois alkaa seurailemaan.. :D
 
itsekin on käynyt mielessä että josko jotain raskausblogia alkaisi pitämään, mutta oon tosi huono kirjottaa säännöllisesti ja yleensä kiinnostuskin lopahtaa yllättävän äkkiä. sitä voisi tietenkin kokeilla ja harkita aloittavansa, mutta jotenkin nuo edelliset blogit ja niiden "epäonnistuminen" haamuilee mielessä
 
olen myös koukussa odotus- ja vauvablogeihin, ja mielelläni liittyisin lukemaan, jos täältä joku sellaista kirjoittaa :) itse olen aloittanut päiväkirjamaisen blogin, jonka aion kuitenkin pitää piilossa siihen asti, että perhe saa tietää raskaudesta. sen jälkeen tahtoisin kyllä alkaa bloggailemaan oikein kunnolla. jos vaikka saisi suollettua sellaista tekstiä, josta muutkin kuin minä itse saa selvää :p
 
Minä pidän myös blogia, kirjoittelen kaikesta maan ja taivaan välillä, mammajuttuja, mutta myös kaikkea muuta hömppää, välillä syvällisempääkin tekstiä.. :)
 
Täällä ei ihan hirveesti taideta blogeja pitää:D mutta linkatkaa tähän jos satutte tietämään jotain hyvää raskausblogia, olis kiva lueskella :)
 
Mie pidän blogia, jossa kirjottelen vähän kaikesta... Raskaudestaki jonku verran, käsitöistä ja ihan vaan elämästä yleensä. :) Linkki löytyy tuosta allekirjotuksesta.

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Takaisin
Top