Vastaa ketjuun

Pahoittelut kokemastasi. ❤️

Mulla on ollut esikoisen yritysaikana monta kemiallista, ja yksi jokusen viikon pidemmälle mennyt. Itsellä myös pcos-taustaa, mikä saattaa lisätä alttiutta? Meillä lapsettomuuden syy einole selvinnyt, kaikki näyttänyt olevan oikein ideaalisti.

Minulla lapsen syliin tuoneet raskaudet ( kaksi lasta) ovat olleet keltarauhastuettuja, ja estrogeeni myös käytössä, lääkkeellisiä alkionsiirtoja. Mulla on ollut rajuja vuotoja raskausaikoina, ja kektarauhastuet käytössä pitkään. Kovasti on mietityttänyt, auttoiko juuri se saamaan elävät lapset syliin.

Keskenmenoja tutkitaan yleensä kolmen jälkeen, me päästiin tutkimuksiin vaikka moni raskaus oli ns. kemiallisia. Mitään syytä ei löytynyt.

Tällä haluaisin luoda kovasti toivoa, että vaikka nyt tuntuu toivottomalta, niin asiat voivat vielä kääntyä parhain päin.❤️

Mutta tutkimuksia pyytäisin, ja hcg- mittauksia voi olla hyvä pyytää ( ehtiikö vielä), että jää dokumenttia raskaudesta. Ja kysyisin lääkäriltä myös mahdollisuutta esim. Keltarauhastukeen, tilanteen arvioimista?

Pahoittelut vielä, ja kaikkea hyvää jatkoon. ❤️

Takaisin