Beemoo sähkökäyttöinen rintapumppu

Mulla on beemoon tuplapumppu. Olen tykännyt kyllä, hintansa väärtti kun pumppasin maitoa luovutettavaksi. Heruin pumpulle hyvin ja oli melko hiljainen, eli yölliset pumppaukset ei herättäneet koko perhetta (toisin kuin Ainun/Medelan pumpun kanssa).
 
Kyseistä pumppua en tunne, mutta sen verran otan kantaa että ei kannata hankkia pumppua ennen vauvan syntymää. Siitä kun ei voi tietää onko tarpeen ollenkaan. En toki tiedä onko teillä jo vauva maailmassa ja todettu tarpeelliseksi.
 
Vauva on jo 3kk ja nyt alkaa tuntumaan että maitoa ei tule tarpeeksi. Syö kerralla paljon ja pitkillä väleillä. Mielelläni pumppaisin välillä maitoa talteen ja jos saisin maidontuloa lisättyä tällä keinolla myös. Juuri katselen black friday tarjouksia pumpuista. Tuo beemoo tupla voisi olla kätevä! Tuoteselostuksessa ei ollut mainintaa mutta saako tämän tuplapumpun myös niin että saa lypsettyä vain toista tissiä kerrallaan vai onko molemmat lypsettävä samaan aikaan ?
 
Pystyy lypsää myös vain toista rintaa kerrallaan. Paljon oli kaikenlaisia säätöjä ja toimintoja. Jollyroomissa oli ainakin edullinen silloin kun itse omani ostin.
 
Multa myös suositus beemoolle, oikein hyvä pumppu! Näin jälkeen päin olisin ehkä ottanut tuplapumppuna, kun jouduttiin lisäsyttään ja pumppaan 2 vkoa niin se pumppaus, pesu ja keittoralli olis ollu helpompi. Mut jos käyttö vähäisempää niin yksikin riittää. Ja tosiaan ei mikään kovin kovaääninen, se oli kiva :) Ainut ongelma on ollut se jos osat ei oo tarpeeksi hyvin kiinni niin sit pumppu ei ime kunnolla, mut sit pitää vaan kasata uusiks...
 
Hieman rempulan oloinen, mutta halpa on! Ajaa asiansa, kätevämpi kuin manuaalipumppu.

Käyttäohjeista. Itse pyysin Jollyroomin asiakaspalvelusta s-postilla, sain ne n.viikossa.
 
Takaisin
Top