Tsemppiä piinapäiviin @Yrttiteetä tekisi mieli!
@minttutuuli jännittävää! Mahtavaa, että vaikuttaa siltä että inssi saadaan järjestettyä ja sieltä se yksi hyvä follikin löytyi 😍 tsemppiä pistelyjen loppusuoraan!
[USER=113931]@SyysSumu ja @marik91 jännä kyllä kun lämmöt teillä molemmilla on niin alhaisia oviksen jälkeenootteko nukkuneet normaalisti, mietin kun nyt on alkanut valo ainakin vaikuttaa omaan heräämiseen
oon kyllä super herkkäuninen muutenkin. Enkä kyllä tiedä voisiko se vaikuttaa noin, luulisi enemmänkin että lämmöt on ylhäällä, jos uni häiriintyy.
@Ansq tsemppiä kierron alkuunsehän olisi Ihanan "tyypillistä" jos teille tulisi loppuvuoden pieni ihme
Olin itse vihdoin operaatiossa ja kohtu saatiin tyhjennettyä helpommalla huuhtelulla. Samalla lääkäri näki yhden follin, joka oli n. 15mm, mutta limakalvo ei kuullema näyttänyt vielä "valmiilta", ei kyllä sanonut kuinka paksu se oli (tämä siis kp18).. no mä ajattelin, että JOS ovis tulisi, niin se tulisi aikaisintaan kp22, kun folli oli vielä niin pieni.. no nyt lämmöt näyttää, että EHKÄ ovis olisi voinut tapahtua jo kp19.. Se tarkoittaa, että ei ehditty hyödyntää sitä tässä kierrossa, kun mulla oli vatsa vielä kipeä kaikesta lääkärin sorkkimisesta.. testit on tosin olleet tosi haaleita tämän koko ajan, eli vielä haluan uskoa, että ehkä toi lämpöhyppy liittyy huonosti nukuttuun yöhön ja siihen, että mulla oli kuuma yöllä.. tämän päiväinen lämpö ei antanut kyllä mitään "selvennystä" tilanteeseen.
Olin ajatellut, että ottaisin omatoimisesti ovitrelle-irrotuspiikin sunnuntaina jos ovista ei näy, mutta tuntuu että näillä lämmöillä siinä ei ole järkeä, iso riski että ottaa turhaanensi kierto menee luultavasti taas hoitojen puolesta hukkaan, kun mulla sattuu työmatka just silleen, että en pääsisi ultriin oikeina päivinä
sen takia vähän malttamaton olo.. no ei auta kuin seurata tätä kiertoa, vaikka aikalailla sellainen olo, että tässä on peli menetetty.
On kyllä jännä kun on niin matalat nuo lämmöt tässä kierrossa! Eivät toistaiseks oo vieläkään korkeammalle nousseet. Toki on toi 36,5 sen 0,2-0,3 astetta korkeampi kuin muuten, mut silti, ku yleensä ovat pikkuisen vielä korkeammat! Ja nukkumisesta, ni oon pikemminkin nukkunu normaalia enemmän ja pidemmät yöunet nyt monena yönä! Hitto kun muuten on välillä enemmän ja vähemmän seuraillut lämpöjä, niin sillon viime keväänä vielä sen verran epäsäännöllisesti, ettei oo mitään tietoa miten lämmöt käyttäyty siinä tärppikierrossa

Uskon kyllä ovuloineeni tässä kierrossa, tuli ovisplussa, limat, kohdunsuu aukes ja vatsakivut ja kyllähän noi lämmötkin sitä tukee vaikka vähän matalammalla olleet. Mulla ollut synnytyksen jälkeen vielä kierto sekaisin, luteaali jäänyt 8 päivään, kiva nähä nyt kun ovis tuli "jo" kp 19 et minkä pituiseksi luteaali jää. Ennen synnytystä mulla luteaali 12 päivää ehkä keskimäärin. Lyhyehkö, joskus 10-11 pv.
@Malttamaton145 kiitos

Mitenkä, kun varsinkin englanniksi löytyy paljon tietoa kiinnittymisdipistä, niin itellä ainakin saattaa näitä tulla muutenkin luteaalissa, onko jollain kokemusta kiinnittymiseen liittyen? Ja olikos niin et joku muutos estrogeenitasoissa saattaa muutenkin luteaalin puolivälissä aiheuttaa sen dipin?