Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, toisaalta kaikki nämä testit ja ovismerkkien tarkkailu on loppujen lopuksi arvailua, keho tekee sitten mitä tekee.@Kumpare mulla cb:n hymy tulee kuitenki tyyliin vajaa vuorokauden ennen kun liuskatesti on huippuvahvuudessa nii sillä hämää et miten on voinu hedelmöitys tapahtua niin paljon ennen ovisplussaa![]()
Joo. Huomasin viimekierrossa myös, että esim. pc-liuska ei ollut vielä täysin plussa, kun cb:n pinkissä oli jo hymynaama.@Kumpare mulla cb:n hymy tulee kuitenki tyyliin vajaa vuorokauden ennen kun liuskatesti on huippuvahvuudessa nii sillä hämää et miten on voinu hedelmöitys tapahtua niin paljon ennen ovisplussaa![]()
Hei, katsoin sun tekstin innoittamana mun piinailijaketjun tuntemuksia omalta dippipäivältä, ja olen myös itselleni kirjannut tuolloin "vähäisen määrän valkkaria". Mulla ei siis tullut mitään kunnon klimppiä, mutta koska muina päivinä ei ole kummemmin lorahdellut, niin pidin sitä edes lievästi poikkeavana ja kirjasin ylös.Noniin annan nyt mun sielulle luvan sekoilla taas testien kanssa! Tänään siis tuli lupaava dippi, koko päivän on tuntunut paineen tunnetta ja nipistelyä kohdussa ja välillä vasemmassa munasarjassa, ja kirsikkana kakun päällä salilla käydessä pikkuhousuihin valahti inhottava, iso, kellertävä seafood-klimppi!
Viime kierrossahan mulla ei ollut mitään oireita ja lämmötkin meni oppikirjamaisesti ylös 14 päivän ajaksi ilman kummempia dippejä, joten nyt on isot odotukset huomisista lämmöistä ja aamutestistä! Katotaan niin tipahdan ihan kunnolla, kun lämmöt laahaa coverlinellä ja testitikun valkoinen kontrolliviiva valaisee koko huoneen.