Barbamama ilmoittautuu joukkoon!

Barbamama

Satasella mukana keskusteluissa
Hei!

Olen 37-vuotias 1v9kk ikäisen pienen pojan äiti. Äidiksi tuleminen on ollut minulle mahtava elämys kaikkine ylä-ja alamäkineen. Ensiksikin. Mun ei pitänyt saada lapsia lainkaan(endometrioosin takia)...5 vuotta oltiin ilman ehkäisyä eikä mitään tapahtunut ja ehdittiin jo haudata kaikki lapsentekohaaveet...kunnes yks kaks pamahdin paksuksi, ja nyt ollaan sitten jo toistamiseen siunatussa tilassa. Eli tämä tyttö tuli hedelmälliseksi vasta siinä iässä kun hedelmällisyystaso pitäis alkaa laskemaan, hehee!

Toiseksi. Mun esikoiseni on todella aivan ihana poika mutta erittäin vilkas, joten onnen ja kauhun sekaisin tuntein seuraan tästedes tilani etenemistä että miten ihmeessä me tullaan pärjäämään KAHDEN rasavillin kanssa???!!! Toiv kakkonen olis vähän rauhallisempi ja vähemmän vaativa luonteeltaan...

 Lopetin imetyksen vasta 2 viikkoa sitten ja outojen aavistelujen jälkeen tein tänään raskaustestin ja siinä oli 2 viivaa... Tarkoittanee siis sitä että imetys on aika hyvä ehkäisykeino, ainakin minulla. Olin jo ennen testintekoa ihan varma että olen raskaana ja osasin odottaa että viivaa tulee koska tasan viikko sitten minulla oli kolmena päivänä perälläin yks tippa verta housussa ja aavistelin että hei tää taitaa olla sitä  "kiinnittymisvuotoa" ... ja niinhän se oli koska testi näyttää positiivista, homma on edennyt aivan ohjekirjojen mukaisesti. Olen saanut viimeisen puolen vuoden aikana pari varhaista keskenmenoa, imetys siis esti raskauksien jatkumisen, mutta nyt tärppäsi! Laskuri näyttää että laskettu aika olisi 8.2.2012. Ihanaa poikamme saa leikkikaverin! Happy family!

Esikoistani odottaessa kävin tiuhaan täällä foorumissa tuntojani purkamassa. Ja oli ihanaa lukea muiden fiiliksiä ja kasvua kohti äitiyttä. Täällä ollaan taas, here I am again.. Kuinka ollakkaan sivut on tällä välillä uudistettu enkä enää osaa käyttää tätä!! Tein äsken testin että mihin mun viesti oikeen menee... Miks miks miks tästä on tehty näin vaikee?! Se edellinen foorumin ilme vanha tuttu ja turvallinen oli paljon parempi.

Onnea kaikille teille muillekkin plussanneille, ja nyt peukut pystyyn että saadaan tää homma vedettyä kunnialla loppuun asti. Äitiys on ihanaa!

Terv.Barbamama&"Pörrö"
 
Takaisin
Top