Olen sen verran taikauskoinen, etta juhliminen ennen syntymaa kuulostaa todella vieraalta. Mieluummin pitaisin bileet syntyman jalkeen - vaikka nimiaisbileet tai muuta. Mutta olen toissa amerikkalaisten keskella, joten minulla ei ole toivoakaan valttya baby showereilta. Sen verran sain kuitenkin neuvoteltua, etta ne jarjestetaan elokuun lopulla-syyskuun alussa ja privaatisti. :) Tyopaikallani on siis tapana menna above and beyond baby showereiden kanssa, kaikki kutsutaan ja paikalle todellakin saapuvat kaikki, leikit ovat toinen toistaan kliseimpia - "arvaa kenen vauvakuva" on lievimmasta paasta - ruokaa on koko kylalle teemaan sopivasti ja lahjameri on taattu. :)
Olen sen verran introvertti, etta olisin niiiiiin vaivautunut sen yltakyllaisyyden keskella. En kaipaa lahjoja enka huomiota. Joten lahimmat ystavani, joista osa sattuu olemaan myos kollegoitani, jarjestavat minulle aityislomani alussa viikonloppu-baby showerit privaatisti lahimmille ystaville. Ja koska he tietavat, etta inhoan turhakkeita ja kertakayttokraasaa, he pyysivat listaamaan lahempana, mita viela puuttuu jotta he voivat ostaa jotain ihanaa ja tarpeellista. :) Ihania tyyppeja! En malta odottaa bileita! :)