Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen, kerran erehdyin vahingossa juomaan pari hörppyä raskaana 0,5% juomasta, mutta mulla tuli heti siitä ahdistunut ja stressaantunut olo kun tajusin sen ja livautin juoman miehelleni viimeisteltäväksiMitenkäs tarkkoja olette olleet juomien kanssa? Tarkoitan esimerkiksi alkoholittomia viinejä tai oluita tms... Jos siinä lukeekin 0,5% niin oletteko siltikin jättäneet välistä?
Välttelin täysin kaikkia missä voi olla alkoholia, ei tarvitse sitten jälkikäteen jossitella jos jotain ilmenee.Mitenkäs tarkkoja olette olleet juomien kanssa? Tarkoitan esimerkiksi alkoholittomia viinejä tai oluita tms... Jos siinä lukeekin 0,5% niin oletteko siltikin jättäneet välistä?
Mulla oli oman alkoholitapaukseni kanssa saman tyylinen juttu... Olin juhlissa ja mulle tuotiin juoma, koska se oli "hyvää alkoholittomaksi" mutta se oli onneksi alkuperäisessä pullossaan niin tajusin lukea sen pikku präntin ja bongasin alkoholin...No näin mä olen ajatellutkin. Jossain vaan näin puhuttavan että ei niin pienellä määrällä olisi mitään merkitystä ja ajatttelin että noinkohanpari viikkoa sitten mulle tarjottiin yksissä juhlissa juoma alkumaljana ja oletin sen olevan jotain limpparia vaan kun samaa tavaraa meni suht nuoren näiköisille tytöillekin, ja kun otin hörpyn niin ihan ehtaa skumppaahan se olikin
ahdistamaanhan se rupes mutta toivoa saattaa ettei siitä mitään haittavaikutuksia tullut
![]()
Ruotsalaisten raskausajan ruokailuohjeissa on kerrottu näin:Mitenkäs tarkkoja olette olleet juomien kanssa? Tarkoitan esimerkiksi alkoholittomia viinejä tai oluita tms... Jos siinä lukeekin 0,5% niin oletteko siltikin jättäneet välistä?