Avenan vauvakuumeilu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirame
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mirame

Piirimestaruustason postaaja
Heipsan. Teen itselleni oman ketjun vauvakuumeiluun, johon saa kaikki osallistua. Vinkkejä, omia ajatuksia, kokemuksia kaikilta ois kiva saada myös ja juttuseuraakin...
Olen siis sinkku, n. 40v ja vauvakuumeinen. Olisi tarkoitus saada iltatähti mutta ilman parisuhdetta.
Nyt ostin ovulaatiotestejä ensimmäisen kerran paketin...
En ole yhtään kokeillut vielä. Raskauskeijulta ostin.
Tänäiltana teen ensimmäisen testin. Kiertopäivä on 16.
Oviskivut oli ehkä perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina. Joka pv siis tuntui jotain. Eli en ole varma. Mutta kipuja ainakin kp 14,15. Harrastin seksiä sekä kp 13,14,15. Kp 14 ja 15 loppuun asti eli sisälle. Toivotaan että tärppäsi!

Ja siis jos ovis oireiden mukaan meni jo niin onko enää hyötyä ovistesteistä? En tiedä oviksen testailusta kun en itse sitä harrasta :)

Kuinka pitkä kierto sinulla yleensä on? Ovulaatiotesteillä määritetään ovulaation ajankohta. Jos kivut ovat olleet jo muutama päivä sitten, ovulaatio on hyvin todennäköisesti nyt jo ohi. Kannattaa aloittaa testaaminen ensi kierrossa aiemmin, jos et tule raskaaksi.

Kuinka pitkä kierto sinulla yleensä on? Ovulaatiotesteillä määritetään ovulaation ajankohta. Jos kivut ovat olleet jo muutama päivä sitten, ovulaatio on hyvin todennäköisesti nyt jo ohi. Kannattaa aloittaa testaaminen ensi kierrossa aiemmin, jos et tule raskaaksi.

Mulla on kierto säännöllinen 28-29 vrk.
Joo no nyt innostuin vasta ovulaatiotesteistä, kun niitä ehdoteltiin. Ja itseasiassa on luotettavampaa jos ne oikeasti siis toimivat.
Sain vain harmaan(?) testiviivan eli negatiivinen. Luin tosin, että pitäisi olla 4h virtsaamatta muualta sivustolta.
Laitan kuvan ovistestin viivoista.
Ajattelin siksi testata parilla päivällä tässä jos ovis olisikin myöhässä. Viime kierrossa oviskivut tuli vasta kp18. Joten siksi testailen vielä. Ja sain siis testit postissa vasta tänään kp 16 eli liian myöhään tätä kiertoa katsoen. Kiitos Anomuumi tsempistä.
Tässä ovistesti kp 16.
Voisikohan näyttää että ohi on juuri? Koska kivut oli pe ja la.
IMG_20201109_170232.jpg

Muokattu viimeksi:
Joo no nyt innostuin vasta ovulaatiotesteistä, kun niitä ehdoteltiin. Ja itseasiassa on luotettavampaa jos ne oikeasti siis toimivat.
Sain vain harmaan(?) testiviivan eli negatiivinen. Luin tosin, että pitäisi olla 4h virtsaamatta muualta sivustolta.
Ajattelin siksi testata parilla päivällä tässä jos ovis olisikin myöhässä. Viime kierrossa oviskivut tuli vasta kp18. Joten siksi testailen vielä. Ja sain siis testit postissa vasta tänään kp 16 eli liian myöhään tätä kiertoa katsoen. Kiitos Anomuumi tsempistä.
Tässä ovistesti kp 16.
Voisikohan näyttää että ohi on juuri? Koska kivut oli pe ja la. View attachment 95702

Siis mä en tiedä ovistesteistä mitään kyllä.. mut oiskohan sit ovis ohi kun noin harmaa.

Tässä ovistesti kp 16.
Voisikohan näyttää että ohi on juuri? Koska kivut oli pe ja la. View attachment 95702
Se osoittaa vaan, että testi on negatiivinen.

Minuakin kiinnostaa, aiotteko lapsen isän kanssa aloittaa kumppanuusvanhemmuuden vai onko mahdollinen isä siis tietoinen raskauden mahdollisuudesta?

Ovulaatiotesti on positiivinen vain silloin, kun testi viiva on kontrollia vahvempi/yhtä vahva, muuta siitä testiviivasta ei voi oikein päätellä :) Kannattaa kokeilla myös esim. pregcheck merkin o-testejä, ne tuntuu ainakin itsestä olevan herkimpiä ja kun lh-huippu on päällä, on testiviiva selkeästi tummempi, kuin kontrolliviiva.

Takaisin