auttakkee, ummettaa

anna20

Silmät suurina ihmettelijä
Heipä hei kaikille! Otsikko kertookin kaiken, eli rupean olemaan jo kurkkuun asti täynnä.[:@] Kakka-hätää ei ole näkyny nyt n.3:en päivään. En ole ehtinyt muuttokiireiden sun muiden takia terkkarin juttusille, joten kertokaa kokemuksia reseptittömistä ja sallituista lääkkeistä sun muista kikoista kyseiseen vaivaan! Kiitos! (rv15)
 
Mulla oli kans pitkään ummetusta, mut nyt ollu ehkä viikon taas maha ihan ok. Söin luumuja päivittäin ja puuroa mut ei auttanu mitään. Sit ostin sattumalta sokerittomia salmiakkeja ja söin ne, hehe, sen jälkeen on luistanu kyllä :D Voit siis niitä kokeilla, luulis myös että osa vatsanpehmikkeistä olis turvallisia, eiköhän osaa apteekissakin auttaa?
 
Mulla oli kans viime raskaudes hirveä ummetus, nyt olen välttänyt ummetuksen syömällä illalla omenaa ja aamulla kahvia, sen jälkeen on saanutkin jo mennä...
 
Pegorion laksatiivi on ainakin lääkärien suosittelema. Jauhe, joka sekotetaan juomaan. Toimi mulla ihan hyvin. Nyt loppuraskauden olen syönyt maitohappobakteereita enkä ole laksatiivia tarvinnut. En tiedä helpottiko muuten vaan, vai olisko noista bakteereista ollut apua.
 
Mulla kanssa aivan järkky ummetus, nyt olen vetänyt ihan säännöllisesti apteekista ostamaani Levolac-litkua ja se on auttanut.
Mutta joudun ottamaan ihan maksimi annoksen päivittäin. Ja tosi pahaa makeaa litkua se on, mutta sen kärsii kyllä mieluummin kuin sen että maha on kuin kallio.. Suosittelen.
 
Takaisin
Top