Hulda Huoleton
Silmät suurina ihmettelijä
Moikka! Onko muita, joilla on katsottu ovulaatio verikokeilla, mutta ei ole tullut? Misätähän se voisi johtua? Onko lääkkeitä, joilla sen saisi aikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, hyvä tietää, että siihen löytyy apuja. Gynekologi sanoi jotenkin aika tiukasti, että no lastahan ei tuu jos ei tuu ovulaatiotakaan, mutta ehkä se oli hänen tyyliMä en välttämättä joka kuukausi ovuloi luomusti. Ihan hoitojen aluksi se oli ensimmäinen asia, jota lähdettiin korjaamaan. Mulla oli käytössä Letrozol-tabletit. Ei siis hätää, siihen on olemassa apua![]()
Kiva kuulla toi, mitä lääkärit sanoneet. lohdullistaOn kyllä nihkeää toimintaa lääkäriltä. Miksei selittänyt enempää.
Mulla on ovulaatio ja kierto ihan hukassa suurimman osan ajasta. En tiiä ovuloinko juuri koskaan ilman lääkkeitä, mut hyvin harvoin ainaki. Kaksi lasta ollaan saatu kuitenkin hyvinkin pienellä lääke avustuksella. Mua lapsettomuuslääkärit on aina lohduttanu, et jos se haaste on ovulaatio (+mulla PCOS) niin se on yleensä helposti hoidettavissa oleva asia.
Mulla ovulaatio/ kiertohäiriöt johtuu tosiaan monirakkulaisista munasarjoista. Se voi olla yksi selitys, mutta syitä ovulaatiohäiriöihin voi olla monia muitakin.