Auttakaa! Ovulaatio puuttuu

Mä en välttämättä joka kuukausi ovuloi luomusti. Ihan hoitojen aluksi se oli ensimmäinen asia, jota lähdettiin korjaamaan. Mulla oli käytössä Letrozol-tabletit. Ei siis hätää, siihen on olemassa apua 😇
Okei, hyvä tietää, että siihen löytyy apuja. Gynekologi sanoi jotenkin aika tiukasti, että no lastahan ei tuu jos ei tuu ovulaatiotakaan, mutta ehkä se oli hänen tyyli😅

Typerästi sanottu gyneltä, kun siihen on tosiaan useita erilaisia vaihtoehtoja ja hoitojakin on erilaisia. Ehkä hän tarkoitti sanoa, että ilman jonkinlaista lääkkeellistä apua ei raskaus onnistu. Olisi toki voinut kertoa vaihtoehdoista 😅

On kyllä nihkeää toimintaa lääkäriltä. Miksei selittänyt enempää. 🤦

Mulla on ovulaatio ja kierto ihan hukassa suurimman osan ajasta. En tiiä ovuloinko juuri koskaan ilman lääkkeitä, mut hyvin harvoin ainaki. Kaksi lasta ollaan saatu kuitenkin hyvinkin pienellä lääke avustuksella. Mua lapsettomuuslääkärit on aina lohduttanu, et jos se haaste on ovulaatio (+mulla PCOS) niin se on yleensä helposti hoidettavissa oleva asia. ☺️

Mulla ovulaatio/ kiertohäiriöt johtuu tosiaan monirakkulaisista munasarjoista. Se voi olla yksi selitys, mutta syitä ovulaatiohäiriöihin voi olla monia muitakin.

On kyllä nihkeää toimintaa lääkäriltä. Miksei selittänyt enempää. 🤦

Mulla on ovulaatio ja kierto ihan hukassa suurimman osan ajasta. En tiiä ovuloinko juuri koskaan ilman lääkkeitä, mut hyvin harvoin ainaki. Kaksi lasta ollaan saatu kuitenkin hyvinkin pienellä lääke avustuksella. Mua lapsettomuuslääkärit on aina lohduttanu, et jos se haaste on ovulaatio (+mulla PCOS) niin se on yleensä helposti hoidettavissa oleva asia. ☺️

Mulla ovulaatio/ kiertohäiriöt johtuu tosiaan monirakkulaisista munasarjoista. Se voi olla yksi selitys, mutta syitä ovulaatiohäiriöihin voi olla monia muitakin.
Kiva kuulla toi, mitä lääkärit sanoneet. lohdullista🫂 Tänään onneks tää sama gyne soittaa, niin kyselen lisää!

Takaisin