auttaiskos?

katusutariina

Sanaisen arkkunsa ammentaja
hei kuulkaas.. Oon nyt muutaman viikon, jopa kuukausien ajan tuntenut jatkuvaa ja koko ajan pahenevaa turvotusta tuolla vatsassa. Omat farkutkaan ei mene enää jalkaan ja nappeja joutuu koko ajan löysäämään. Telkkarissa mainostetaan koko ajan tuota aktiviaa, ja sen 14pv rahat-takaisin-jos-ei-turvotus-helpota -kuuria, pitäisköhän mun kokeilla??

Mua ei turvottanut raskausaikana, eikä kyllä muutenkaan oo koskaan tätä ongelmaa ollut (tai sit en oo huomannu näiden läskien alta ;)), mutta auttaiskos (tuore) ananas? Jostain syystä olis tällanen ajatus, mut just nyt en osaa perustella, et miks näin ois... :D Google ehkä kertoo?

Tuoreen ananaksen pitäis vissiin poistaa nesteitä. Tosin, itse en uskaltanut sitä raskausaikana syödä, muuta kuin siis ihan loppuvaiheessa, kun luin jostain, että se saattaa aiheuttaa supistuksia.

Ai niin, ja Activia on mun mielestä kyllä hyvän makuista, mutta muuten en oo muita vaikutuksia huomannut.

äh.. Mä olen vaan niin kyllästynyt tähän maha pystyssä kulkemiseen ja nuo aktivia mainokset taitaa vaan pahentaa tätä vitutusta [:D] Vitsiksi siis meinasin... [;)]

katusutariina , suosittelen kokeilemaan sitä activiaa, koska kyl se ainaki miut vähä autto turvotukseen.. (kuulostan vissii joltain mainokselta :D) onha se henkilökohtainen asia, ketä se jugurtti auttaa mut kyl se miul on ainaki toiminu.. se autto muute myös siiheki ku maha oli kerra vähä sekasi.. [;)]

Missähän sekin ohje oli, vaikka hullulta kuulostaa, niin vettä! Pistäähän se paljo juonti ainakin vessassa ravaamaan. Oisko teho juuri siinä, että saadaan nesteet liikkeelle....
Ainakaan ei ylimääräisiä aineita sisällä, joten kannattaa kokeilla.

Eilen tuli telkasta Activia-mainos ja piti ihan piruuttani kysyä mieheltä, josko tämä masu painuisi noin kivasti kasaan Activialla kuin mitä mainoksessa. Mies vain totesi sarkastisesti, että ei kai se Activia sentään mitään ihmejuomaa ole [:D][:D][:D]

Takaisin