aukiolotutkimuksen jälkeen raskaaksi?

Aukkari tehtiin mulle ainakin tiettyyn kierron aikaan (muistaakseni muutamaa päivää ennen ovista) joten samalla käynnillä tuskin voidaan tehdä..
Juu, samasta kierrosta kyselin, en samasta käyntikerrasta. :happy:

Ja gyneltä kysyin asiasta, ei ole estettä inssillä ja aukkarilla samassa kierrossa tehtynä.
 
Tuoretta kokemusta: Kävin tutkimuksessa 3h sitten ja kyllä se kipeää otti, vaikka tuubit olivatkin auki ja hyvin virtaukset kävi. Katetrin laitto sattui, koska ilmeisesti kohdunkaula ”hyvin hermotettu” 😅 Eka Lethrozol-kierto ja kontrolli-UÄ parin päivän päästä. 1,5v yritystä takana
 
En raskautunut aukkarikierrosta, mutta plussa tuli sitä seuraavasta kierrosta. Raskaus meni myöhemmin kesken, mutta luomuplussa oli toki kiva yllätys. Toista luomuplussaa/inssiplussaa ei ole tämän jälkeen tullut. Uskon, että aukkari auttoi, vaikka tuubit olivatkin auki.
 
En raskautunut aukkarikierrosta, vaan sitä seuraavasta tuli plussa. Meni kuitenkin myöhemmin kesken. Tämä oli samalla toinen letrokierto, mutta letrojen avulla ei uutta plussaa ole tämän jälkeen tullut. Aukiolotutkimuksessa toisen tuuban aukiolo jäi epäselväksi.
 
Mun tuttu on raskautunut aukkarin jälkeen. Taustalla selittämätön lapsettomuus, epäonnistunut ivf, luomuplussa ja siitä sitten viisi vuotta väliä aukkariin ja toiseen luomuplussaan heti aukkarin jälkeen.

Mulle lääkäri sanoi että vaikutus kestää 6kk ajan. Kuulemma vaikka putket auki, niin huuhtelee ne tehokkaasti ja otollisempaa raskautumiselle.
 
Ei tullut plussaa aukkarikierrosta eikä sen jälkeenkään. On myös selittämätön lapsettomuus ja inssitkään ei auttaneet. Taisi lääkäri silloin kanssa sanoa että aukiolotutkimus voi lisätä tsäänssejä mutta oltiin ilmeisesti huono-onnisia sen suhteen. Putket oli kyllä auki eikä mitään outouksia löytynyt. Selittämättömyys jatkuu edelleen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Minä plussasin samasta kierrosta, jossa tehtiin aukkaria vastaava nestetäyttö-uä sen tarkistamiseksi, ettei kohdussa ole kiinnikkeitä. Toki oli myös Letrot ja inseminaatio, mutta se oli ensimmäinen plussa lähes kolme vuotta aiemmin olleen keskenmenon jälkeen. Tätä ennen olin myös ehkä vuotta aiemmin käynyt varsinaisessa aukkarissa, mutta sen jälkeen ei tullut tärppiä edes inseminaatiosta.
 
Takaisin
Top