Johkuliini
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kuulostaa niin absurdin suurilta noi teidän asunnot. Me ollaan asuttu seurustelun alusta saakka (alunperin muutin tähän yksin) 28 neliön yksiössä, mutta tässä on neliöt käytetty niin fiksusti, että on hyvän kokoinen keittiö ja kylppäri. Tää on vuokraltaan ja sijainniltaan niin nappi, että mun aikomuksena oli vielä kevään aikana ostaa tää itselleni. Raskaus saattaa nyt vähän mutkistaa kuvioita, mutta en kyllä kovin mielelläni tästä pois muuttaisi. Se yksi lisähuone maksaa tällä alueella ainakin 300 euroa lisää kuussa - säilytystilaa me emme tarvitse lisää koska turha tavara lähtee aina uuden tieltä kiertoon. Oon vahvasti sitä mieltä, että vauvan tulo tähän kämppään on vain järjestelykysymys, lähinnä just vaunujen säilytyksen kannalta, koska vanhassa talossa ei mitään erillisiä vaunuvarastoja tietenkään ole.
Sehän on jokaisella ihan omasta fiiliksestä kiinni. Varmasti voi pärjätä, ja pärjääkin myös pikkuisessa kämpässä, ainakin vauva-ajan. Eihän ennenvanhaankaan ollut perheillä isoja taloja (ainakaan suurella osalla) ja silti perheet oli isoja. Tyyliin siis mun mutsin aikaan. Mä ite olin tulla hulluks mein 47 neliöisessä kaksiossa, jossa oli kans tosi fiksusti käytetyt neliöt, mut ostettiin nyt reilusti isompi, niin saa jotain omaakin tilaa
Mut kuten sanoin, nii jokainen tekee just niinku itsestään ja omasta perheestään tuntuu hyvältä. Sehän se on pääasia ja se, että on ylipäätään katto pään päällä. Oma koti on aina paras paikka maailmassa, oli se minkä kokoinen sitten tahansa