Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 17 joulu 2020 #61 Ginger sanoi: Tukka? Mikä on prahtikka? Click to expand... Flinda on pullo. Prahtikka voisi olla vaikkapa... rahi? Olen kyllä todella huono näissä! Entäs mikä on kliffa?
Ginger sanoi: Tukka? Mikä on prahtikka? Click to expand... Flinda on pullo. Prahtikka voisi olla vaikkapa... rahi? Olen kyllä todella huono näissä! Entäs mikä on kliffa?
Ginger Seurustelun sensei Huhtimammat 2016 Toukoäidit 2020 17 joulu 2020 #62 Bella Swan sanoi: Flinda on pullo. Prahtikka voisi olla vaikkapa... rahi? Olen kyllä todella huono näissä! Entäs mikä on kliffa? Click to expand... Prahtikka on kertomakirjallisuutta, fiktiivinen romaani. Olisi muuten jännä tietää tämän sanan lähde, mummoni käytti tätä sanaa aikoinaan. Eikös kliffa ole hauska? Mitä on plokkaaminen?
Bella Swan sanoi: Flinda on pullo. Prahtikka voisi olla vaikkapa... rahi? Olen kyllä todella huono näissä! Entäs mikä on kliffa? Click to expand... Prahtikka on kertomakirjallisuutta, fiktiivinen romaani. Olisi muuten jännä tietää tämän sanan lähde, mummoni käytti tätä sanaa aikoinaan. Eikös kliffa ole hauska? Mitä on plokkaaminen?